اختلاف‌نظر و تهدید پاول ندود،عامل اصلی خروج آلگری

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، هواداران یوونتوس همچنان از این خبر که ماسیمیلانو آلگری در پایان فصل جاری اقدام به ترک بیانکونری می‌کند، ناراحت هستند.رسانه‌ها هم در تلاش و تکاپو هستند تا علت اصلی خروج مربی موفق را از تیم تورینی کشف کنند.

در این راستا روزنامه کوریردلوسرا، «پاول ندود»،‌نایب رئیس باشگاه را عامل خروج آلگری معرفی می‌کند.

گزارشگر این نشریه در تحلیلی عنوان کرد از مدت‌ها قبل سرمربی تیم با نفر دوم باشگاه دچار اختلاف نظر شدید شد.زیرا در بحث نقل و انتقالات، نظر مدیر چکی با سرمربی تیم کاملا تفاوت داشته تا جایی که اختلافات این دو به بحث‌های تند منجر شده است.

این مساله حتی کار را به جایی کشاند که ندود خطاب به آندرا آنیلی، رئیس باشگاه پیام داد در صورت ادامه حضور آلگری، اقدام به ترک بانوی پیر می‌کند.

به همین دلیل نفر اول باشگاه به سود معاونش تصمیم‌گیری می‌کند و این موضوع باعث می‌شود آلگری بعد از 5 سال به فکر حضور در تیمی دیگر باشد.

این در حالیست که مربی 51 ساله موفق شد در مدت حضورش 5 مقام قهرمانی اسکودتو،‌4 مقام نخست جام حذفی(کوپا ایتالیا)، 2 سوپرجام و 2 مقام دوم لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

روزنامه توتواسپورت امروز در گزارشی 3 گزینه گواردیولا،‌پوچتینو و ساری را معرفی کرد که البته با توجه به شرایط قراردادی گواردیولا و پوچتینو، شانس حضور ساری، مربی چلسی را بیشتر از بقیه خواند.

منبع: فارس