بررسی پیشنهاد نشدنی مهدی تاج؛ نیروی جوان داخلی به جای خارجی‌ها!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ وزیر ورزش روز گذشته در مجلس حاضر شد تا پیرامون اتفاقات اخیر ورزش وزرای امضا کننده برای استیضاح او را قانع کند.

در این میان اما مهدی تاج هم به مجلس رفت تا در خصوص حواشی عجیب و غریب این مدت در فوتبال صحبت کند؛ از شرط بندی بازیکن تا آشوب روی سکوها و اعتراض همیشگی تیم ها به داوری.

بخش مهم صحبت مهدی تاج که البته برخی رسانه‌‌ها صحبت های او را تحریف کردند برمی گردد به توجه بیشتر به مربیان و بازیکنان ایرانی. تاج توصیه کرده با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ارزی از نیروهای داخلی بیشتری استفاده کنیم. برخی رسانه ها اما صحبت های زنده ی تاج را به شکلی دیگر تحریف کردند و از زبان تاج موضوعی را مطرح کردند که بسیار خنده دار بود. برخی رسانه ها نوشتند که تاج در خصوص ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی  در مجلس شورای اسلامی صحبت کرده است. در صورتی که چنین نیست.

البته صحبت های تاج درخصوص استفاده از نیروی جوان صحیح است اما باید ببینیم دستاورد مربیان خارجی برای فوتبال ما آیا بد بوده؟ قطعا خیر. بر فرض برانکو سرمربی پرسپولیس، فقط برای سال گذشته نزدیک به 3 میلیون دلار وارد باشگاه پرسپولیس کرد؛ چرا؟ چون توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند که آخرین باری که در ورژن جدید فینالیست شدیم با منصور ابراهیم زاده و تیم ذوب اهن اصفهان بود که بیش از 10 سال می گذرد. اینکه به صرف بالا رفتن قیمت ارز بخواهیم با کل دنیا ارتباطمون را قطع کنیم اشتباه مرگبار دیگری است که فقط از این فدراسیون فوتبال برمی‌آید.

خبرنگار: سپهر خرمی