بسکتبال ان بی ای | خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و پورتلند تریل بلیزرز(فینال کنفرانس غرب)

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه. خلاصه بازی گلدن استیت واریرز و پورتلند تریل بلیزرز در فینال کنفرانس غرب

واریرز با نتیجه ی 116 – 94 به پیروزی رسید.

خلاصه بازی واریرز و بلیزرز:

شرح بازی:

کوارتر اول

در کوارتر اول این دیدار عملکرد ضعیف پورتلند در دفاع و ترن اور های آن ها در حمله باعث شد این کوارتر با درخشش تامپسن و گرین با نتیجه 27-23 به سود گلدن استیت به پایان برسد.

کوارتر دوم

در کوارتر دوم این بار کری بود که برای میزبان درخشید و با پرتاب های سه امتیازی خودش گلدن استیت را پیش انداخت. کوارتر دوم با نتیجه 27-22 به سود گلدن استیت به پایان رسید.

استفن کری - سث کری

کوارتر سوم

با آغاز کوارتر سوم پرتاب های سه امتیازی موفق استفن کری و کلی تامپسن در مقابل حملات از رفته میهمان باعث شد اختلاف به 17 امتیاز برسد اما ران 7-18 به سود پورتلند اختلاف را در پایان کوارتر سوم به 6 رساند تا امید ها برای بازگشت پورتلند به بازی زنده بمانند. کوارتر سوم با نتیجه 23-26 به سود پورتلند به پایان رسید.

کوارتر چهارم

در کوارتر چهارم این دیدار عملکرد خوب گلدن استیت در دفاع و سه امتیازی های موفق کری و تامپسن اجازه نزدیک شدن به میهمان نداد و اختلاف را بالا برد. در پایان کوارتر چهارم نیز با نتیجه 39-23 به سود گلدن استیت به پایان رسید.

استفن کری در این بازی از 15 اقدام سه امتیازی خودش 9 اقدام را با موفقیت به امتیاز تبدیل کرد و با رکورد دوران بازی خودش در پلی اف ها مساوی کرد.

در این بازی برای اولین بار در تاریخ دو برادر در فینال یک کنفرانس NBA مقابل هم قرار گرفتند. استفن کری از گلدن استیت و سث کری از پورتلند.