دوئل برانکو و قلعه‌نویی؛ جنگ قهرمانی در شهر جم و نقش جهان اصفهان

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب با برگزاری هشت مسابقه به پایان می رسد. در حساس ترین دیدار که برای جنگ قهرمانی است؛ پرسپولیس در جم به مصاف پارس جنوبی این شهر می رود و سپاهان در اصفهان در دیداری حساس با تیم سقوط کرده ی استقلال خوزستان مصاف می کند.

پرسپولیس تهران در صورت کسب تساوی می تواند جشن قهرمانی را دور از خانه برگزار کند. در صورت شکست اما باید منتظر دیدار سپاهان با استقلال خوزستان باشد که در صورت پیروزی شاگردان قلعه نویی، جشن در اصفهان برپا خواهد شد.

پارس جنوبی در 12 دیدار اخیر خود فقط موفق به پیروزی در یک مسابقه آن هم در مقابل استقلال خوزستانی شده که از مدت ها قبل سقوطش به دسته اول قطعی شده بود. پارس مقابل تمام تیم های مدعی عنوان قهرمانی شکست خورد اما در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی در تبریز به تساوی با ارزشی دست یافت تا روحیه اش در دیدار فردا بیش از پیش شود. در آن سو اما برخلاف تصور اوضاع برای پرسپولیس هم چندان مساعد نیست چرا که شاگردان برانکو در 4 دیدار پیاپی موفق به پیروزی در لیگ برتر نشدند و 4 تساوی پشت سر هم البته مقابل مدعیان قهرمانی، هواداران را مقداری نگران کرده است. در هر صورت جنگ قهرمانی، اول در جم و بعد در اصفهان خواهد بود تا تکلیف قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر فردا مشخص شود.

خبرنگار: سپهر خرمی