سری آ ایتالیا: اینترمیلان 1 – آث میلان 0

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

روز یکشنبه مائورو ایکاردی  با گل دقیقه 92 خود اینترمیلان را به پیروزی 1-0 در مقابل آث میلان رساند. ایکاردی در تکمیل هت تریک فصل پیشش ، در این مسابقه که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با گل دیرهنگام خود در وقت اضافه ستاره تیم خود شد.

در دقیقه 11 بازی، ایکاردی توپی از وسینو دریافت کرد و آن را به سقف دروازه میلان نشاند، اما از آنجا که این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت ، گل او پس از بازبینی وی ای آر مردود اعلام شد. ایوان پریشیچ نیز در دقیقه 21 با یک ضربه سر مجددا دروازه میلان را تهدید کرد اما به واسطه واکنش آکروباتیک دوناراما نتیجه ای در بر نداشت.

آث میلان نیر در تلاش برای دستیابی به گل در دقیقه چهل و یکم، توپی را توسط موساچیو وارد دروازه اینترمیلان کرد اما این بار هم وی ای آر به دلیل آفساید گل را نپذیرفت.

در نیمه دوم بازی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تلاش های دو تیم برای ایجاد موقعیت گل به جایی نرسید تا این که در وقت اضافه ماتیاس وسینو با ارسال توپ از سمت راست کاپیتان اینتر میلان را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او نیز با استفاده از خروج نامناسب دوناروما دروازه بان آث میلان با یک اشاره سر توپ را در دروازه بدون محافظ جای داد.

 

با این برد، تعداد پیروزی های اینترمیلان در این دوره از رقابتها به 7 می رسد در حالی که آث میلان اولین شکست خود طی 9 مسابقه را تجربه می کند.

 

مترجم: نسرین صحیحی