فوتبال اروپایی | خلاصه بازی رئال‌سوسیداد و رئال‌مادرید – لالیگا اسپانیا(هفته 37)

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه. خلاصه بازی رئال‌سوسیداد و رئال‌مادرید در هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا

رئال مادرید در شبی دشوار 1-3 مغلوب سوسیداد شد. رئال مادرید که فصلی فاجعه بار را سپری می کند، امشب نیز برابر سوسیداد اگرچه پیش افتاد اما در نهایت سه بار دروازه خود را باز شده دید و یک شکست دیگر را نیز در لالیگا پذیرفت.

خلاصه بازی رئال‌سوسیداد و رئال‌مادرید:

شرح بازی:

نیمه اول

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 به گل رسید. روی پاس کریم بنزما، براهیم دیاز در محوطه صاحب فرصت شد و با حرکتی انفرادی و ضربه ای دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

در ادامه سوسیداد بازی را در دست گرفت و بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه موفق شد به گل تساوی برسد. در دقیقه 25 و روی پاس پشت پای ویلیان، مرینو در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای زمینی گل تساوی را به ثمر رساند.

دقایقی بعد حملات سوسیداد ادامه یافت و این تیم با اخراج خسوس وایخو به یک ضربه پنالتی دست یافت اما تیبو کورتوا موفق شد ضربه ویلیان ژوزه را مهار کند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی کردند که به جایی نرسید و نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم

سوسیداد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 55 به گل دوم هم رسید. روی ارسال پاردو و ضربه سر زالدوا و البته اشتباه کورتوا، سوسیداد به گل دوم هم رسید.

در ادامه و با توجه به ده نفره شدن رئال مادرید، سوسیداد بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 66 به گل سوم هم دست یافت. آندره بارنتکسا در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل سوم لقب گرفت.

در اواخر بازی سوسیداد صاحب بهترین بخت برای زدن گل چهارم هم شد اما ضربه عدنان یانوزای در موقعیتی بسیار خوب به دیرک برخورد کرد تا در نهایت رئال مادرید با همان نتیجه 1-3 مغلوب سوسیداد شود.