قهرمان سه‌گانه ایران پس از تغییر استانش: با پاداش ۴۰۰ هزار تومانی به من توهین کردند

قهرمانی سه گانه ایران با تغییر استان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نه به من سانس استخر می داد و نه اسکورت دوچرخه و بعد از سه سال هم ۴۰۰ هزار تومان پاداش گرفتم.

به گزارش شبکه لحظه :

محمد مهدی رحمتی  درباره ی تصمیم خود مبنی بر تغییر استانش(چهارمحال و بختیاری) و شرکت در مسابقات سه گانه با نام استان دیگری، بیان کرد: ابتدا باید بگویم تمام حرفهای من متوجه اداره کل  ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری است و هیات استان هر آنچه از دستش بر آمده را انجام داده است. قبل از بازی های آسیایی با مسئولان اداره کل  ورزش و جوانان جلسه گذاشتیم  و آنها قول حمایت دادند. معاون اداره  کل از اردیبهشت ماه به من قول داد  حقوق ماهیانه  بدهد چون جزو امیدهای رفتن به بازی های آسیایی بودم اما به قولش عمل نکرد. زمانی که مشخص شد سهمیه سه گانه را که قرار بود یک خانم برود به مردان داده اند، سه نفر که من هم جزوشان بودم، به عنوان گزینه  های اعزام به بازی های آسیایی انتخاب شدیم، به اداره کل گفتم از من حمایت کند و استان های دیگر از ورزشکارانشان حمایت مادی  و معنوی می کنند اما استان من یک قدم برای من که هشت سال نفر اول ایران بودم، برنداشت در نهایت هم استان آذربایجان شرقی سهمیه سه گانه برای بازی های آسیایی را به خود اختصاص داد.

او در مورد تجلیل اداره کل ورزش و جوانان استان از ورزشکارنش نیز گفت: بعد از سه سال قرار بود اداره کل از ورزشکاران تجلیل کند و قرار شد ورزشکاران را در سه گروه دسته بندی کنند که دسته اول رشته های المپیکی و مدال آور بودند. من هم مدال سه گانه، نجات غریق  و شنا را داشتم و  مدال برنز قهرمانی آسیا (تیمی رده امید) را در سال ۹۴ گرفتم از این رو شایسته بود که از من در گروه اول تجلیل می شد اما در آن مراسم به من توهین شد و شخصیتم زیر سوال رفت چراکه من را در گروه سوم و در کنار رشته هایی که اصلا در آسیا هم مطرح نبودند، قرار دادندو بعد از سه سال به من ۴۰۰ هزار تومان دادند.

ملی پوش سه گانه ایران با اشاره به اینکه در استان خود شرایط استفاده از استخر قهرمانی را ندارد، تصریح کرد: بعد از ماجرای مراسم تجلیل تصمیم گرفتم همه چیز را فراموش کنم و گفتم پول نمی خواهم چون پدرم حمایتم می کند. فقط شرایطی فراهم کنند تا من بتوانم از استخر قهرمانی استفاده کنم چون یک استخر دست خود اداره کل بود. سرمربی خارجی تیم ملی به ما برنامه داده بود که شش جلسه تمرین شنا داشته باشیم و من از اداره کل خواستم اجازه دهد سه جلسه صبح زود در استخری که دست خودشان است تمرین کنم  اما ندادند. حتی به من اسکورت برای تمرینات دوچرخه سواری هم ندادند.

او ادامه داد: از طرفی دمای استاندارد در استخرهای قهرمانی ۲۵ تا ۲۷ درجه است و در تمام دنیا این دما وجود دارد اما دمای استخری که دست اداره کل است ۳۱ تا ۳۳ درجه است و این در حالی است که ورزشکاران در این دما نمی توانند به خوبی تمرین کنند. زمانی که بررسی کردیم متوجه شدیم چون قرار داد با ارگان ها دارند و مردم از آن استخر استفاده می‌کنند و آب گرم را هم بیشتر می پسندند بنابراین برای اینکه مشتری هایشان کم نشود دمای آب را بالا برده اند.

رحمتی گفت: به همین دلیل تصمیم گرفتم از این پس تمام امتیازاتم از حضور در مسابقات داخلی و بین المللی برای استان هرمزگان باشد چون قدر و منزلت ورزشکار را می دانند. هیات  هرمزگان قول حمایت از من را داده است و از مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان انتظار دارم بستر برای تمرین کردن من در فصل زمستان فراهم کند.

ملی پوش سه گانه ایران در مورد عملکرد مربی پرتغالی سه گانه نیز گفت: از زمانی که سرجیو سانتوز به عنوان مربی ایران فعالیت دارد همه ما پیشرفت کرده ایم و درخواست ما این است حتما سرجیو بماند. مربیان ایران سالهای زیادی امتحان خود را پس داده اند و ما با این مربی پرتغالی می توانیم در آسیا مطرح شویم و رکوردهای خوبی از خود بجا بگذاریم.

منبع : خبرگزاری ایسنا