لیگ قهرمانان اروپا : منچستریونایتد-یوونتوس

سه شنبه شب دو تیم صاحب نام منچستریونایتد و یوونتوس در ورزشگاه  الدترافورد یعنی در خانه منچستر در حالی به مصاف یکدیگر می روند که همه چشمها به کریستیانو رونالدو دوخته شده است.

شیاطین سرخ در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده اند و آشفتگی و ناهماهنگی در میان یاران مورینیو به چشم می خورد . با این همه، این تیم در هفته های اخیر جنگنده ظاهر شده و توانسته نیوکاسل را ببرد و یک امتیاز هم از چلسی بگیرد. نکته امید بخش این است که یونایتد در رقابتهای اروپایی از 22 بازی تنها یک بازی را واگذار کرده است.

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از مسابقه اعلام کرد که در بازی سه شنبه از الکسیس سانچز استفاده نخواهد کرد. منچستر یونایتد امشب با ترکیب احتمالی د خیا، والنسیا، اسمالینگ، لیندلف، شاو، ماتا، ماتیچ، پوگبا، راشفورد، لوکاکا و مارسیال به میدان می رود.

 

یوونتوس هر دو بازی گروه خود را برده و در صدر گروه اچ قرار دارد. کریستیانو رونالدو که در دیدار اول در مقابل والنیسا از زمین اخراج شد پس از محرومیت از یک مسابقه، به تیم باز می گردد و این دومین حضور او در بازی های این دوره از لیگ قهرمانان خواهد بود. رونالدو از زمانی که منچستریونایتد را ترک کرده 455 گل در 448 حضور خود در تیم های رئال مادرید و یوونتوس به ثمر رسانده است. انتظار می رود وی امشب مورد استقبال تماشاچیان وفادار ورزشگاه  الدترافورد قرار بگیرد.

امره جان هافبک آلمانی یوونتوس به دلیل جراحی در این بازی

حضور نخواهد داشت و یوونتوس با ترکیب احتمالی شتزنی، کانسلو، بونوچی، کیه لینی، ساندرو، بنتنکور، پیانیچ، ماتوئیدی، دیبالا، مانجوکیچ و رونالدو در میدان حاضر خواهد شد. .

 

مترجم: نسرین صحیحی