آبروی داور بازی جنجالی رفت!

داور بازی نیمه تمام و جنجالی، مردودی کافا از آب درآمد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در یکی از بازی های هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور اتفاقاتی رخ داد که ماحصل آن نیمه تمام ماندن بازی تنها ۸ دقیقه پس از شروع بازی آن بود.

میثم حیدری که قضاوت آن بازی را برعهده داشت به دلیل اتفاقات و جنجال هایی که رخ داد تصمیم گرفت بازی را نیمه تمام بگذارد. میثم حیدری پیش از این و جهت حضور در بازی های کافا به خارج از کشور رفته بود اما طبق شنیده ها، قضاوت در کافا به دلیل مردود شدن میثم حیدری در تست آمادگی جسمانی تمرینی منتفی شد.

آمادگی جسمانی تمرینی چند تست ساده برای تشخیص آمادگی داوران است و اصلا در حد و اندازه تست های داوران در پیش فصل نیست با این وجوده شنیده ایم به شکلی عجیب، میثم حیدری در این تست مردود می شود تا به فدراسیون فوتبال اعلام شود به این داور نیازی نیست و او می تواند به ایران برگردد.

گویا فدراسیون هم علاقه ای نداشته پیش از موعد برای این داور بلیت دیگری تهیه کند که به کشور برگردد و همین موضوع بازگشت نیز در نوع خود تبدیل به دغدغه ای شد. جالب اینکه بعد از مردودی در تست آمادگی جسمانی تمرینی کافا میثم حیدری قضاوت یک بازی حساس را می گیرد و همین بازی هم جنجالی شد به ۱۰ دقیقه نکشید و نیمه تمام ماند.

انتهای پیام/