آتیلا حجازی: خط حمله استقلال تمرکز ندارد / برای بازی با ذوب آهن باید این مشکل برطرف شود

دربی‌های پایتخت همیشه حساسیت بالایی داشته و در این بازی تنها عاملی که از سیستم تاکتیکی تیم‌ها بالاتر است بحث اعتماد به نفس و تمرکز بازیکنان است و هر تیمی که بتواند اعتماد به نفسش را بالا نگه دارد قاعدتا می‌تواند نتیجه قابل قبولی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آتیلا حجازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متأسفانه درگیری در فوتبال ما دیگر عادی شده است. هفته پیش در اصفهان، روز جمعه در تهران و معلوم نیست درگیری بعدی در کدام بازی اتفاق بیفتد. این درگیری ها نشان می دهد که هنوز تا حرفه ای شدن راه طولانی در ییش داریم و تنها مدعی حرفه ای بودن هستیم.

وی افزود: بعد از لیگ قهرمانان آسیا استقلال از نظر تمرکز به مشکل خورد و هم برای کادرفنی و هم باشگاه حواشی به وجود آمد اما به نظر عامل اصلی مشکل استقلال، فشردگی بازی های تیم در عربستان بود، موضوعی که باعث شد مهاجمان آن طور که باید تغذیه نشوند.

حجازی گفت: اگر مجیدی به دنبال رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است تا بتواند هم دل هواداران را شاد کند و هم یک قهرمانی با استقلال به عنوان مربی بیاورد، باید تمام تمرکز خود را برای دیدار برابر ذوب آهن بگذارد. بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کرده تا آنها بتوانند در زمین با ارائه یک بازی خوب برنده شده و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:
حجازی: اگر استقلال قهرمانی آسیا میخواهد؛ باید قرعه مهم باشد/ غیبت قایدی کار را…
عبور مجیدی از منصوریان و حجازی؛ سرمربی آبی‌پوشان به دنبال امتیاز بیستم
حجازی: حرف ‌های قربانی در مورد پرسپولیس درست بود

انتهای پیام /