آث میلان 1 – یوونتوس 1 / رونالدو ناجی راه راه پوشان تورین شد

تیم هایی فوتبال ییونتوس و میلان در جام حذفی ایتالیا به تساوی 1 -1 رضایت دادند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم های فوتبال آث میلان و یوونتوس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با تساوی 1 -1 به پایان رسید. جدال 2 تیم همواره در طول تاریخ فوتبال ایتالیا حساس و دیدنی بوده است و علاوه آن دیدار در جام حذفی و مرحله نیمه نهایی آن را حساس تر هم کرده بود.

بازی با نمایش خوب 2 تیم و خلق موقعیت هایی که البته توام با احتیاط بود آغاز شد ، ستارگان 2 تیم از جمله بوفون درون دروازه یوونتوس نمایش خوب داشتند و بار ها در زمین نشان دادند که از چه شرایطی بهره می برند این دیدار در نیمه نخست گلی نداشت و با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم اما شرایط متفاوتی پیدا کرد و آندره بریچ در دقیقه 61 موفق شد روی ارسال خوبی که از جناح راست انجام شد گل اول را به ثمر برساند ، در ادامه اما راه راه پوشان تورین توان حمله ای یشان را چند برابر کردند اما در باز کردن درواه حریف ناکام بودند.

تا سرانجام یوونتوس در دقیقه 91 آن هم تواسط پنالتی رونالدو به گل تساوی برسد و یک امتیاز کسب کند. پیش از این هم شب گذشته اینتر و ناپولی در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام خذفی ایتالیا با هم رو به رو شدند که در پایان ناپلی ها 1 – 0برنده آن بازی شدخهبودند

انتهای پیام/