آخرین اقدامات برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در زمان برگزاری مسابقات فوتبال

دبیر هیات فوتبال تهران گفت: امروز با مسئولان هر دو ورزشگاه نامه نگاری کرده و از آنها می خواهیم با اداره برق منطقه صحبت کرده و مهندسان و تکنسین‌های فنی را در آنها مستقر کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران، درباره مشکلات هیات فوتبال تهران برای برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به قطعی مکرر برق اظهار داشت: واقعا در این هفته‌ها با مشکل مواجه شده‌ایم. در این هفته برق ورزشگاه غدیر در دیدار هوادار و فجر سپاسی از لیگ یک، ورزشگاه راه آهن در زمان بازی این تیم در لیگ سه و همچنین ورزشگاه شهدای شهرقدس در مسابقه پیکان و سپاهان قطع شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس لیگ‌های مختلف نیاز است بازی‌ها همزمان باشد تا برابری رعایت شود. قبل از هر مسابقه به تیم میزبان، هیات فوتبال و  فرمانداری شهرستان های مختلف نامه زده و می‌خواهیم این ماجرا را رصد کرده و نگاه ویژه‌ای داشته باشند. در این هفته دیدار پرسپولیس و آلومینیوم در ورزشگاه آزادی و سایپا و استقلال در استادیوم دستگردی برگزار می‌شود. امروز با مسئولان هر دو ورزشگاه نامه نگاری کرده و از آنها می خواهیم با اداره برق منطقه صحبت کرده و مهندسان و تکنسین‌های فنی را در آنها مستقر کنند.

بیشتر بخوانید:
تشنج قهرمان پیشین کشتی فرنگی آسیا به خاطر قطع برق
برق رفت، پرهام باخت/ رئیس فدراسیون شطرنج: قطعی برق در قرن 21 مضحک است
محمودزاده: قطع برق ارتباطی به ورزشگاه سردار جنگل نداشت

انتهای پیام/