آخرین تلاش استقلال برای جذب ستاره اسپانیایی

باشگاه استقلال با اصرار جواد نکونام همچنان روی جذب ستاره اسپانیایی گل گهر تاکید دارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ باشگاه استقلال این روزها مشغول مذاکره با بازیکنان مد نظر جواد نکونام است تا با تیمی کامل‌تر راهی نیم فصل دوم شود و این در حالیست که آبی‌ها فهرستشان برای جذب بازیکن جدید جای خالی ندارد و این هم دردسر دیگری برای این باشگاه است. کما اینکه استقلالی‌ها برای ورود مارشاریپوف به فهرست هم دچار مشکل شدند.

با این حال اصرار جواد نکونام مبنی بر جذب روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی گل گهر، مسئولان باشگاه را مجاب کرده تا دور جدید مذاکرات برای جذب این بازیکن را آغاز کنند.

استقلالی‌ها در دور جدید مذاکرات خود در زمینه جذب روبرتو تورس، پیشنهاد معاوضه او با ۲ بازیکن به همراه پرداخت مبلغی به عنوان هزینه رضایت‌نامه‌اش را مطرح کردند.

مدیران باشگاه استقلال بحث معاوضه تورس با امیرارسلان مطهری و زبیر نیک نفس را به باشگاه گل‌گهر پیشنهاد دادند و امیدوارند این پیشنهاد مورد موافقت باشگاه سیرجانی قرار گیرد و انتقال تورس به تیم‌شان رسمیت پیدا کند و علاوه بر این‌ها سینا سعیدی‌فر هم یکی از گزینه‌های دیگر انتقال به سیرجان است.

گفته می‌شود که با توجه به نیاز گل‌گهری‌ها به جذب دروازه‌بان جدید، در بسته پیشنهادی باشگاه استقلال، معاوضه ۲ بازیکن از جمله یک دروازه‌بان به تیم سیرجانی پیشنهاد شده است!

انتهای پیام/