آخرین حربه تهدید برای وزنه برداران ناراضی

بعد از اینکه ملی پوشان وزنه برداری کشورمان به دلیل شرایط بد اردو تصمیم گرفتند محل تمرین را ترک کنند، بلافاصله سرمربی تیم ملی هم به دلیل انتقاد از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری از سمت خود اخراج شد و دیروز سعید علی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با اعلام سرمربی جدید تیم ملی لیست جدیدی از اعضای تیم ملی وزنه برداری اعلام شده که ۲۳ نفر در آن به اردو دعوت شده اند. نفرات قبلی هم در این لیست حضور دارند و وزنه برداران جدیدی هم دعوت شده اند تا در صورت انصراف نفرات قبلی، جایگزین شوند.

این در حالی است که ملی پوشان وزنه برداری کشورمان پیش از این اعلام کرده بودند که اگر شرایط مناسب نباشد در اردو شرکت نخواهند کرد. بدین ترتیب فدراسیون به نوعی به ملی پوشان هشدار داده که در صورت غیبت در اردو، از ترکیب تیم ملی برای بازی‌های کشور‌های اسلامی و گزینشی المپیک خط خواهند خورد.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی

با اعلام کادر فنی تیم ملی وزنه برداری اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی از ۲۴ خرداد به مدت ۲۱ روز در گلستان برگزار خواهد شد.

همچنین فدراسیون وزنه برداری امروز اعلام کرد حضور در اردو برای تمامی دعوت شدگان الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنان چه هر یک از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می‌شود.

انتهای پیام/