آخرین خبر از پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیم تراکتور؛ تأییدیه کنستانت رسید

موضوعی که هنوز اتفاق نیفتاده است و علیرغم اعلام باشگاه تراکتور و گذشت چهار روز از زمان پرداخت مطالبات، پنجره نقل‌وانتقالاتی بین‌المللی سرخ‌های تبریزی بسته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه تراکتور تبریز چهارشنبه هفته گذشته با صدور اطلاعیه‌ای خبر از پرداخت مطالبات‌ این باشگاه به کوین کنستانت، استوکس، پاتریک و میمبلا داد و سپس مدیران تراکتور از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان تا سه روز آینده خبر دادند. موضوعی که هنوز اتفاق نیفتاده است و علیرغم اعلام باشگاه تراکتور و گذشت چهار روز از زمان پرداخت مطالبات، پنجره نقل‌وانتقالاتی بین‌المللی سرخ‌های تبریزی بسته است.

پیگیری‌ نشان میدهد فیفا تأییدیه پرداخت مطالبات کوین کنستانت را به این باشگاه و فدراسیون فوتبال ارسال کرده است، اما تاکنون پرداخت مطالبات استوکس و پاتریک اعلام وصول نشده. باشگاه تراکتور پس از دریافت تأییدیه فیفا در پرداخت مطالبات آنتونی استوکس و پاتریک، باید رضایت طلبکاران داخلی را نیز که پرونده آنها در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در جریان است، جلب کند تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید را در فدراسیون فوتبال به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید:
جدایی مهاجم تراکتور از سرخپوشان تبریزی
حضور تراکتوری‌ها در ایفمارک
نامه وکیل کنستانت به فیفا: پنجره تراکتور را باز کنید

انتهای پیام /