آخرین راهکار نکونام برای جذب فرشید باقری

استقلالی‌ها آخرین تلاش خود برای جذب فرشید باقری را به کار گرفته‌اند و یک پیشنهاد جدید به مس رفسنجان ارائه کردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ با وجود نزدیک شدن به ساعات پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر ، استقلالی‌ها هنوز به جذب فرشید باقری از مس رفسنجان امیدوار هستند.

در این خصوص باقری از مدت‌ها قبل به دنبال رضایتنامه بود اما درخواست‌های او مورد موافقت مسئولان مس رفسنجان قرار نگرفت. با پیشرفت مذاکرات محرم نویدکیا سرمربی مس پیشنهاد آزادکردن باقری را در ازای جذب زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری ارائه کرد که این پیشنهاد با وجود موافقت نکونام اما با مخالفت مطهری روبه‌رو شد.

حالا با توجه به علاقه‌مندی نکونام به سبک بازی فرشید باقری، مدیران استقلال اخرین تلاش‌های خود را هم برای استخدام هافبک مس رفسنجان به کار گرفتند اما هنوز موفق نشده‌اند.

پیشنهاد جدید استقلال به مسئولان مس رفسنجان معاوضه رضا میرزایی و زبیر نیک‌نفس با فرشید باقری است. موضوعی که هنوز واکنشی از سوی باشگاه مس رفسنجان در پی نداشته است.

نارنجی‌پوشان تا دوشنبه شب باید تصمیم خود را در این خصوص اتخاذ کنند. باقری شخصا دوست دارد به استقلال برگردد و بار دیگر برای آبی‌ها به میدان برود، اما هنوز رضایت‌نامه دریافت نکرده است. باید دید در نهایت چه اتفاقی در این باره رخ خواهد داد و هافبک باتجربه مسی‌ها چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد‌.

انتهای پیام/