آخرین مهلت برای به روزرسانی اطلاعات ورزشکاران مشخص شد

براساس اعلام ایران نادو، ورزشکارانی که در لیست RTP قرار دارند باید اطلاعات خود را به روز کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ورزشکاران حاضر در لیست RTP 2022 باید در دوره‌های سه ماهه نسبت به بروزرسانی اطلاعات آدرس محل حضور خود Whereabouts اقدام نمایند تا دچار محرومیت نشوند.

فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، با تأکید بر این موضوع، گفت: طبق بند 5-5 مجموعه قوانین و مقررات ایران‌نادو تمامی ورزشکارانی که در لیست RTP قرار دارند و اطلاعات آنها در سیستم آدامز ثبت شده باید 15 روز قبل از شروع هر فصل میلادی نسبت به بروزرسانی اطلاعات Whereabouts خود اقدام کنند.

شارکی در ادامه افزود: ورزشکاران حاضر در لیست، موظف هستند 15 روز قبل از شروع سه ماهه دوم سال 2022 میلادی اطلاعات جدید محل حضور خود را در سامانه آدامز ثبت کنند. 15 مارس که مصادف است با 24 اسفندماه 1400 آخرین مهلت جهت بروزرسانی اطلاعات آدرس محل اقامت و تمرین ورزشکاران در سامانه آدامز است.

وی در خصوص اهمیت این بروزرسانی در سامانه ADAMS، خاطرنشان کرد: حساسیت این موضوع بسیار بالاست و چنانچه طبق بند 4-2 “قصور از الزامات مربوط به در دسترس بودن ورزشکار” برای ورزشکاری ثبت و این تخلف تکرار شود، طبق قوانین وادا محرومیت 24 ماهه در انتظار وی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دوپینگ روحی امیر و شاگردانش قبل از دیدار با استقلال
اخذ ۷۰ نمونه تست دوپینگ از ورزشکاران ۸ رشته ورزشی
خط پایان المپیک زمستانی با طعم تسویه حساب شخصی و دوپینگ

انتهای پیام/