آخرین وضعیت جدایی رامین رضاییان از الدحیل و بازگشتش به ایران

رضاییان که چند وقتی است ماجرای بازگشتش به پرسپولیس کلید خورده، چندی پیش و در صحبت با مسئولان السیلیه به توافق رسیده بود که به ایران برگردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پنجره زمستانی نقل و انتقالات در حالی رو به پایان است که هنوز چند اتفاق مهم که فوتبالدوستان در انتظار آن هستند رخ نداده و مهم ترین آن می‌تواند ماجرای بازگشت رامین رضاییان به ایران و پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس باشد.

رضاییان که چند وقتی است ماجرای بازگشتش به پرسپولیس کلید خورده، چندی پیش و در صحبت با مسئولان السیلیه به توافق رسیده بود که به ایران برگردد و برای پرسپولیس بازی کند ولی با توجه به اینکه او در اصل تحت قرارداد الدحیل قرار داشت باید موافقت این باشگاه را جذب می‌کرد و در همین راستا امروز نشستی طولانی مدت با مسئولان باشگاه داشتند که در نهایت بر سر مبلغ فسخ قرارداد به توافق نرسیدند و ادامه مذاکرات به جلسه بعدی موکول شد.

قرار است جلسه نهایی در این خصوص برگزار شود و با توجه به اینکه این روز، آخرین روز پنجره زمستانی فوتبال ایران است آخرین فرصت رامین رضاییان برای جدایی از الدحیل برای آمدن به پرسپولیس است و باید دید به نتیجه می‌رسد یا نه.

بیشتر بخوانید:
رضائیان هنوز توافقی با پرسپولیس نداشته است
مانع بزرگ پرسپولیسی شدن رضائیان چیست؟
رضائیان: حمایت از تیم فوتبال امید وظیفه ملی است

انتهای پیام /