آخرین وضعیت جذب بازیکن و مربی خارجی استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت باشگاههای استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت باشگاههای استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: همه باشگاهها برای جذب بازیکنان و مربیان خارجی دو شرط اصلی را باید رعایت کنند. یکی اینکه پرونده منجر به حکم در مرجع بین المللی نداشته باشند دوم اینکه تضمین قانع کننده یعنی ضمانت نامه بانکی به سازمان لیگ ارائه کنند.

وی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر در دادگاه CAS پرونده باز دارند و پرونده باز در CAS بدین معنی است که قبلا در کمیته وضعیت FIFA رای صادر شده، بنابراین مشمول این محدودیت خواهند شد و نمی توانند خارجی جذب کنند. باشگاه‌هایی که در صدد جذب بازیکن خارجی هستند یک پیش شرط دیگر را باید رعایت کنند، آن هم اینکه بدهی داخلی هم نداشته باشند که استقلال و پرسپولیس و چند باشگاه دیگر هم بدهی داخلی هم دارند. وقتی یک دستورالعمل به باشگاهها ابلاغ می شود ولی اصرار بر مذاکره دارند یعنی یا دستورالعمل را ندیده اند یا دنبال حل و فصل مشکل هستند که البته کار سختی است.

بیشتر بخوانید:
با اعلام جمشید نورشرق؛ استقلال و پرسپولیس اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی ندارند
نورشرق: تعیین تکلیف بدهی‌ها برای ثبت قرارداد الزامی است
نورشرق:شان فدراسیون نیست به یک سمت توجه داشته باشد
نورشرق :دلیل عدم بازگشت استراماچونی قانون منع جذب خارجی‌ها نبود

انتهای پیام/