آخرین وضعیت میسون گرینوود از زبان اریک تن هاخ

میسون گرینوود از ژانویه ۲۰۲۲ برای منچستریونایتد به میدان نرفته است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پس از اینکه این بازیکن از اتهام به تجاوز و تهدید به قتل تبرئه شد، منچستریونایتد اعلام کرد که پس از تحقیقات باشگاه مورد این موضوع، درباره گرینوود تصمیم‌گیری خواهد کرد. باشگاه در این پنجره نقل و انتقالاتی قصد دارد خط حمله خود را تقویت کند و بسیاری همچنان امیدوارند که گرینوود نیز یکی از بازیکنانی باشد که در فصل آینده برای این تیم به میدان می‌رود. اریک تن هاخ پیش از این از گرینوود تمجید کرده بود اما تاکید می‌کند که تصمیم‌گیری نهایی درباره آینده میسون گرینوود ۲۱ ساله به عهده باشگاه خواهد بود.

به گفته جیمز داکر از تلگراف، منچستریونایتد تا سه هفته دیگر و پیش از شروع فصل جدید تصمیم نهایی خود را در مورد گرینوود اعلام خواهد کرد. تن هاخ در کمپ تمرینی منچستریونایتد در نیوجرسی پیش از بازی دوستانه مقابل آرسنال گفت که تصمیم در مورد این بازیکن از عهده او خارج است. ار تن هاخ پرسیده شد که آیا او دوست دارد میسون گرینوود را در ترکیب تیمش داشته باشد و او پاسخ داد:

این تصمیم باشگاه است و همه ما باید آن را بپذیریم. من نمی‌توانم چیز زیادی در این مورد بگویم، اما نظرم را در این رابطه به باشگاه گفته‌ام. باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام/