آذری: حق ترانسفر صالح حردانی 5 میلیارد تومان است

همین الان هم اگر حردانی خودش را در حواشی غرق نکند به یک بازیکن چند میلیون دلاری تبدیل می‌شود که در ترانسفر‌های بعدی هم مبلغ خوبی نصیب باشگاه فولاد می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان گفت: قراردادهایی که من برای باشگاه‌هایی که در آن مسولیت دارم تنظیم می‌شود هرگز دارای بند فسخ یک‌طرفه نیست، سال گذشته نیز یک باشگاه خواهان به کار گیری حردانی پس از مسابقات باشگاه‌های آسیا بود که خدمت آن عزیزان هم عرض کردم حق ترانسفر صالح حردانی 5 میلیارد تومان است.
وی افزود: نکته مهم این قرارداد این است، آن زمانی که ما 5 میلیارد تومان برای حق ترانسفر حردانی لحاظ کردیم، قرارداد او 50 میلیون تومان بوده و این یعنی چیزی حدود 100 برابر مبلغ قرارداد قبلی‌اش را برای جدایی لحاظ کردیم.
آذری گفت: روزی که با آقا جواد پیشرفت خیره کننده این بازیکن را دیدیم، این ذهنیت برای ما به وجود آورد که این بازیکن می‌تواند مسافر جام جهانی باشد و اگر در لیست تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرد، فولاد از مکانیسم مشارکت باشگاه‌ها 230 هزار دلار نصیبش می‌شود. من آن روز به این مسائل فکر و قرارداد حردانی را تا سال بعد از جام جهانی تمدید کردم.
مدیرعامل سابق باشگاه فولاد گفت: بر اساس برنامه استراتژیک 4 ساله ما در فولاد، در پارامترهای درآمدزایی یکی از آیتم‌ها درآمدزایی از ترانسفر فوتبالیست‌هایی مثل صالح حردانی بود تا علاوه بر حق ترانسفر، حق آموزش را نیز باشگاه دریافت کند. همین الان هم اگر حردانی خودش را در حواشی غرق نکند به یک بازیکن چند میلیون دلاری تبدیل می‌شود که در ترانسفر‌های بعدی هم مبلغ خوبی نصیب باشگاه فولاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آذری: کفاشیان گفت 11 سال اسناد جعلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم
آذری: آقا فرهاد همیشه می‌گوید که رکورد اصلاً مهم نیست
استقلال می گوید آذری جهرمی؛ وزیر تکذیب می کند!/ دلیل محرومیت مجیدی چیست؟

انتهای پیام /