آذری : کنار رفتم چون دو تابعیتی هستم

سعید آذری از کاندیدایی انتخابات فدراسیون فوتبال کنار رفت و یکی از دلایل این موضوع را دو تابعیتی بودنش عنوان کرد .

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه شنیده می شود یکی از دلایل او برای انصراف از حضور در انتخابات بحث ۲ تابعیتی بودنش است و نمی توانسته در انتخابات شرکت کند، اظهار داشت: من خودم کنار رفته ام. ۲ تابعیتی بودن من هم به دلیل این است که هم تبعه اصفهان هستم و هم اهواز است .

فیفا در نامه خود از قید باید استفاده کرده و فدراسیون باید به شکلی این نهاد را مجاب کند تا انتخابات در همان تاریخ مدنظر برگزار شود. فیفا تقریبا موضع خود را مشخص کرده و در نامه اش از لفظ “باید” استفاده کرده است. معمولا سازمان های بزرگ در نامه های رسمی خود از اینگونه واژه های تاکیدی استفاده نمی کنند مگر اینکه روی مواضع خود پافشاری کند.

وی ادامه داد: وقتی فیفا می گوید “باید” طبیعی است که مسائلی پشت پرده وجود دارد. من نقطه نظر فیفا را می گویم و خودم نظری ندارم. من دنبال برگزار نشدن مجمع انتخاباتی نیستم بلکه جزء آن مدیرانی هستم که می گویم اصلاح اساسنامه بر برگزاری مجمع انتخاباتی اولویت دارد.

او درباره آخرین وضعیت درخواست او و ۹ عضو دیگر مجمع برای اصلاح اساسنامه فدراسیون گفت: دبیرکل موظف است در اولین مجمع این پیشنهاد را مطرح کند.