آرتتا: برابر بهترین تیم اروپا شایسته پیروزی بودیم

سرمربی اسپانیایی آرسنال تیمش را مستحق شکست برابر لیورپول ندانست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  آرسنال در دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان  لیورپول بود. این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید تا توپچی‌های لندن وداعی زودهنگام با این رقابت‌ها داشته باشند.

میکل آرتتا تیمش را مستحق شکست برابر آنفیلدی‌ها ندانست و در نشست خبری پایان بازی گفت: پیش از هر چیزی یک پیام برای هواداران دارم و آن هم اینکه از تیمشان حمایت کنند. در شش ماه گذشته هیچ تیمی را ندیده‌ام که به اندازه ما برابر لیورپول موفق بوده باشد. وقتی شاگردانم برابر بهترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا اینگونه بازی می‌کنند، دیگر از آنها چه می‌توانم بخواهم؟

او ادامه داد: بازی بسیار خوبی را برابر لیورپول به نمایش گذاشتیم. فکر می‌کنم نه‌تنها سزاوار شکست نبودیم که باید به پیروزی می‌رسیدیم. بله آرسنال شایسته پیروزی برابر لیورپول بود اما در نهایت این حریف بود که به پیروزی رسید. ما بهتر از لیورپول بازی کردیم. به خاطر بازیکنان ابراز تاسف می‌کنم. آنها برابر بهترین تیم اروپا متفاوت ظاهر شدند و نباید شکست می‌خوردیم.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در پایان درباره جذب مهاجم جدید در زمستان گفت: فعلا چنین چیزی در اولویت نیست. وظیفه من این است که سطح بازیکنان کنونی را بالا ببرم و با آنها کار کنم.

انتهای پیام/