آرتتا: تیمی که سه گل ساده می خورد نمی تواند پیروز شود

سرمربی آرسنال به انتقاد از عملکرد شاگردانش بعد از تساوی برابر ساوتهمپتون پرداخت. او گفت که بی صبرانه منتظر دیدار برابر سیتی است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس تساوی ناامید کننده ای را برابر تیم قعرنشین ساوتهمپتون به دست آورد تا دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست دهد.

توپچی ها که در ورزشگاه خانگی خود از ساوتهمپتون پذیرایی کردند بازی سه بر یک باخته را با تساوی سه بر سه عوض کردند اما این تساوی هم برای آنها کمتر از شکست نبود.

آرتتا در نشست خبری بعد از بازی گفت: این کاملا روشن است که اصلا از نتیجه راضی نیستیم. یک بار دیگر شرایط را برای خود بسیار سخت کردیم. اشتباهات بخشی از فوتبال هستند . متاسفانه تیمی که سه گل ساده دریافت می کند شانسی برای پیروزی ندارد.

او ادامه داد: باوجود آنکه در این بازی به پیروزی نرسیدیم اما بازیکنان تیمم را بیشتر از همیشه دوست داشتم چرا که آنها برای پیروزی تا آخرین لحظه جنگیدند و دست از تلاش برنداشتند. ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و شایسته پیروزی بودیم. این تساوی ناامید کننده بود. در این لیگ نباید سه گل دریافت کرد چرا که فرصت جبران بسیار سخت می شود.

آرتتا در  ادامه صحبت های خود گفت: روحیه جنگندگی و انگیزه پیروزی در بازیکنان ما موج می زد. برای پیروزی باید بهتر از این دفاع کرد. روحیه و انگیزه بازیکنان آرسنال وصف ناشدنی است و ما این روحیه را برای حفظ صدر جدول رده بندی باید حفظ کنیم.

او درباره رویارویی با منچستر سیتی که قرار است چهارشنه برگزار شود،  گفت: این فینال نیست چرا که بعد از آن ۶ بازی دیگر هم باقی می ماند با این حال بسیار حساس است. بازیکنان آرسنال هیچ ترسی از این بازی ندارند بلکه همگی بی صبرانه منتظر آن هستیم.

آرسنال با وجود این تساوی با ۵ امتیاز بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول رده بندی باقی ماند. البته سیتی دو بازی کمتر دارد که در صورت پیروزی در انها به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/