آرتتا در حال سپری کردن روزهای درخشان+عکس

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال در هفته های اخیر ارزش های خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرسنال در روزی که یک پنالتی از دست داد و البته موقعیت های گلزنی قابل توجهی نیز داشت، با تک گل آلن اسمیت راو موفق به غلبه بر واتفورد شده و در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفت. توپچی ها فصل را در شرایط اسفناکی آغاز کرده و سه شکست متوالی مقابل برنتفورد، چلسی و منچستر سیتی را تجربه کردند. حتی در آن مقطع اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج میکل آرتتا نیز شنیده می شد، اما این سرمربی اسپانیایی در هفته های اخیر ارزش های خود را به اثبات رسانده است.

میکل آرتتا امروز در صدمین بازی خود به عنوان سرمربی آرسنال در تمام رقابت‌ها، پیروزی شماره 54 خود را به دست آورد. فقز جورج گراهام با کسب 56 پیروزی، تنها مربی در تاریخ باشگاه آرسنال است در 100 بازی اول خود عملکرد بهتری از سرمربی جوان و اسپانیایی توپچی ها داشته است. آرسنال در 10 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها شکست نخورده، موفق به ثبت هفت کلین‌شیت شده و حالا حتی بالاتر از تیم هایی چون منچستر یونایتد و تاتنهام، موفق صعود به رتبه پنجم جدول لیگ برتر شده است.

همچنین امیل اسمیت راور پس از نیکلاس آنلکا، خوزه آنتونیو ریس و سسک فابرگاس، تبدیل به چهارمین بازیکن تاریه آرسنال شد که در سه دیدار متوالی در لیگ برتر در سن 21 سالگی یا کمتر، برای این تیم موفق به گلزنی شده است.

بیشتر بخوانید:

نتیجه خلاصه بازی تیم های فوتبال آرسنال 1 -0واتفورد
آرسنال قرارداد لاکازت را تمدید نخواهد کرد
نتیجه و خلاصه بازی لسترسیتی 0 – 2 آرسنال+فیلم

انتهای پیام/