آرتتا: می‌توانیم در خانه بایرن پیروز شویم

سرمربی آرسنال بر این باور است که تیمش به خاطر اشتباهات بدی که داشت پیروزی را با تساوی برابر بایرن‌مونیخ عوض کرد. او امیدوار به شکست باواریایی‌ها در بازی برگشت است.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه آرسنال در شب نخست دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی دو بر دو برابر بایرن‌مونیخ متوقف شد.

به نقل از TNT Sports، میکل آرتتا در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی دقایق متفاوتی داشت. ما واقعا خوب شروع کردیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. یک گل واقعاً خوب را به ثمر رساندیم و سپس لحظه‌ای فرارسید که بن‌وایت اشتباه کرد. اگر آن اشتباه رخ نمی‌داد بازی دو بر صفر و همه چیز متفاوت می‌شد.

او افزود: آنها گل زدند و موقعیت‌هایی را هم خلق کردند. دریافت گل دوم برای ما غیر عادی و خلاف جریان بازی بود. اینجا لیگ قهرمانان است و اگر اشتباه کنید مجازات می‌شوید. ما به بازیکنان بایرن‌مونیخ فضا دادیم و آنها بسیار خطرناک بودند. حتی زمانی که نتیجه ۲-۱ بود، سعی کردیم آرامش داشته باشیم و بازی را اداره کنیم و آرام هم بودیم‌. تغییراتی که دادیم روی تیم تاثیر گذاشت و باعث شد تا هماهنگ‌تر ظاهر شویم. در لیگ قهرمانان وقتی چیزی می‌دهید آن را می‌گیرند و مجازات می‌شوید. این هم بخشی از فوتبال است.

آرتتا درباره صحنه مشکوک دقایق پایانی گفت: تیم داوران گفتند که آن صحنه را بررسی کردند و به این نتیجه رسیدند که پنالتی نیست.

او در پایان گفت: به توانایی تیمم برای رفتن به آلیانس‌آره‌نا و شکست‌دادن آنها ایمان زیادی دارم‌. باید به‌خوبی آماده شویم.

انتهای پیام/