آرتتا: ناراحتم اما به این بازیکنان افتخار می‌کنم

سرمربی آرسنال تاکید کرد که او و شاگردانش از شکست برابر بایرن مونیخ بسیار ناراحت هستند با این حال نهایت تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ جزیره به کار خواهند برد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ آرسنال در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ که در آلیانس آره‌نا برگزار شد با یک گل شکست خورد. این شکست کافی بود تا آرسنال باتوجه به تساوی در بازی رفت از صعود به نیمه نهایی بازماند.

به نقل از TNT Sports، آرتتا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان در رختکن بسیار ناراحت هستند و کاملا درهم شکسته‌اند. احساس ناکامی و ناراحتی عمیقی داریم. سخت است که در این شرایط صحبت کنم. می‌خواهم در این لحظات بیشتر در کنار بازیکنانم باشم چرا که آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند هر چند که در نهایت شکست خوردیم و نتوانستیم راهی دور بعد شویم.

او ادامه داد: باید این بازی را به فراموشی سپرد و نهایت تمرکز خود را روی لیگ جزیره گذاشت. ۶ بازی دیگر در لیگ پیش رو داریم. دو امتیاز از سیتی صدرنشین عقب هستیم. باید درد امشب را تحمل کنیم و فردا با روحیه و انگیزه جدید کار را آغاز کنیم. از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی داریم و باید برای قهرمانی از جان مایه بگذاریم.

آرتتا در پایان گفت: در دیدار رفت به راحتی اجازه دادیم که بایرن مونیخ به گل برسد. می توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. بسیار ناراحت و ناامید هستیم ولی زندگی ادامه دارد. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. احساس بدی دارم اما باید از بازی‌های بزرگ آموخت.

انتهای پیام/