آرش برهانی: در 6 سال گذشته عده ای قانون را دور می زدند

در این پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده و کسی دنبال بررسی دقیق پرونده بازیکنان نرفته عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می‌کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می‌گویند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش برهانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همه اهالی فوتبال به یاد دارند که چه تیمی‌با جعل اسناد، یک بازیکن غیرقانونی را در تیمش بازی داد. اگر آن روزها قانون به شکل امروز اعمال می‌شد خیلی پیش از اینها استقلال باید به حقش می‌رسید. متاسفانه در پنج، شش سال گذشته شرایطی وجود داشت که عده‌ای به خودشان این اجازه را می‌دادند تا قانون را به راحتی دور بزنند. حتی خیلی وقت‌ها خودشان هم می‌دانستند که دروغ می‌گویند ولی به هر حال آنطور که هواداران و مسئولان استقلال انتظار داشتند کسی از حق واقعی استقلال و دیگر تیم‌ها دفاع نکرد.

وی افزود: در این پنج سال گذشته چون با برخی از تخلفات برخورد جدی نشده و کسی دنبال بررسی دقیق پرونده بازیکنان نرفته عده‌ای بدعادت شده اند و تصور می‌کنند قانون همان چیزی است که دوستانشان می‌گویند. به همین خاطر است که به عده ای فشار آمده و این شرایط را نمی‌توانند تحمل کنند.

بیشتر بخوانید:
برهانی: طارمی پسر بسیار خوب و خوش قلبی است
آرش برهانی: یک شبکه بزرگ استعدادیابی تشکیل خواهد شد
برهانی: هواداران استقلال گناه دارند/ امیدوارم زودتر تکلیف مدیریت مشخص شود

انتهای پیام /