آرش برهانی: رفتار پرسپولیسی‌ها پوپولیستی است

یادم است سال اولی که به استقلال آمدم از سپاهان صدرنشین ۶ امتیاز کم کردند که در بازی آخر هم این باعث شد پرسپولیس با برتری مقابل سپاهان قهرمان شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، آرش برهانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آن موقع صد در صد حق سپاهان بوده که از آن امتیاز کم شود و سال گذشته هم بازی پرسپولیس و سپاهان طوری بود که سه امتیاز را به پرسپولیس دادند. البته این دو داستان خیلی فرق دارد و حق پرسپولیس نبود که به آن سه امتیاز سال گذشته برسد! خیلی راحت این سه امتیاز را دادند و حق پرسپولیس نبود. یک مثال دیگر اینکه حق پرسپولیس نبود که قهرمانی سوپرجام را بدون مسابقه دادن به دست بیاورد.

وی افزود: امیدوارم امتیاز مفت به کسی ندهند و آدم خیلی به این اعتراضات تعجب می کند. این مانند حساب دو دوتا چهارتاست. چون در گذشته اینطور نبوده عجیب به نظر می رسد ولی امتیاز حق استقلال بوده و به تیم رسیده است. استقلال در این داستان نفع نبرد، سپاهان نفع برد چون در بازی با گل گهر شکست خورده بود. این اجرای قانون بوده و داستان بین چهار باشگاه بوده، سوالم این است که چه ارتباطی با پرسپولیس دارد؟ به غیر از پرسپولیس هم به سایر باشگاه ها هم ارتباطی پیدا نمی کند.

برهانی در پایان گفت: خیلی وقت‌ها اینطور است که برخی برای مقبولیت بین هواداران بگویند که یک موضوعی را پیگیری کرده اند که هیچ رقمه به آنها ارتباط ندارد و این رفتارها پوپولیستی است.

بیشتر بخوانید:
آرش برهانی: در 6 سال گذشته عده ای قانون را دور می زدند
برهانی: طارمی پسر بسیار خوب و خوش قلبی است
آرش برهانی: یک شبکه بزرگ استعدادیابی تشکیل خواهد شد

انتهای پیام /