آرژانتین 0 – برزیل 1 : میراندا با گل دیرهنگام خود رقیب دیرینه را شکست داد

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از بین اسپورت:

برزیل و آرژانتین، دو تیم سوپر کلاسیک امریکای جنوبی، در یک بازی کم فراز و نشیب دیشب به رقابت پرداختند و نهایتا میراندا با ضربه سر خود در دقیقه 93 آرژانتین را مغلوب کرد . از این رو می توان او را قهرمان وقت اضافه نامید.

این بازی یکنواخت که در عربستان سعودی انجام شد به دلیل گرما از هیجان لازم برخوردار نبود تا این که میراندا، مدافع میانی اینترمیلان در وقت اضافه برزیل را به گل پیروزی رساند.

یاران تیته که در روز جمعه عربستان را 2-0 شکست داده بودند در این بازی علیرغم آنکه برای خلق موقعیت گل تلاش بسیاری کردند نتوانستند در خط حمله چندان موثر باشند و مثلث نیمار، روبرتو فیرمینو و گابریل ژسوس گرچه بر روی کاغذ نقش آفرین به نظر می رسیدند، اما در عمل، این 3 مهاجم از هماهنگی لازم برخوردار نبودند.

 

 

 

 

 

 

 

برزیل در نیمه اول سهم بسزایی در مالکیت و حفظ توپ داشت اما این مانع از ضربات تهدید کننده پائولو دیبالا و جووانی لو سلسو نشد وهر دو بار تیرک دروازه بود که این تیم را از دریافت گل نجات داد.

نیمار نیز بالاخره در دقیقه 69 صاحب توپ شد اما رنزو ساراویا ، دفاع راست آرژانتین با خطا او را متوقف کرد و یک ضربه آزاد به برزیل داد که در نهایت سرخیو رومرو دروازه بان آرژانتین آن را مهار کرد.

علیرغم باخت آرژانتین در این مسابقه، روند بازی حاکی از آن بود که  لیونل اسکالونی، سرمربی موقت آرژانتین،  تاثیر مثبتی بر روی این تیم داشته است.

برزیل در ماه نوامبر طی یک بازی دوستانه به مصاف اروگوئه خواهد رفت و آرژانتین نیز با مکزیک دیداری دوستانه خواهد داشت.

مترجم:نسرین صحیحی