آزمون:من و طارمی اگر ایرانی نبودیم چند برابر قیمت داشتیم

سردار آزمون میگوید اگر اسکوچیچ را برکنار کنند شرایط بدتر می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سردار آزمون گفت: بازیکنان ایرانی استعداد دارند. با این حال آنقدری در اروپا به بازیکنان ایرانی توجه نمی شود. اگر من و مهدی ایرانی نبودیم ، شک نکنید قیمت ما چند برابر بود.

من به عنوان بازیکنی که ۹ سال است در تیم ملی حضور دارم، از مردم می‌خواهم که حمایت کنند. ما فقط یک فیفادی داریم و بعد از آن وارد جام جهانی می‌شویم و بازی‌های خیلی سختی مقابل امریکا، انگلیس و ولز باید برگزار کنیم. امیدواریم که بتوانیم نتیجه بگیریم. درست است که امکاناتمان در حد سایر تیم ها نیست، ولی باید امیدوار باشیم و هرچه داریم برای خوشحالی دل مردم ایران بگذاریم.

آن هایی که حرف از صعود می زنند، هدفشان تخریب تیم ملی است و اصلا فوتبالی نیستند. کسی که فوتبال بداند و مسائل را دنبال کند، می داند که ولز و آمریکا تیم های خوبی دارند و بازیکنانشان در لیگ های معتبر اروپایی بازی می کنند. انگلیس هم جای خود.

الان وقت حمایت است و تنها یک اردو داریم. شما فکر می‌کنید اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم بتواند کار خاصی انجام دهد؟ اول از همه فدراسیون باید بازیکنان را حمایت کند و بازی‌های دوستانه تدارک ببیند، نه تغییر سرمربی.
اینکه توانسته رکورد را جابجا کند یعنی قابلیت‌هایی دارد. هر زمانی که اسکوچیچ حمایت شده نتایج خوبی گرفته.

بیشتر بخوانید:

احمد گوهری: این جا پرسپولیس است و زمانی برای آزمون و خطا نیست
آزمون و طارمی گران قیمت ترین بازیکنان آسیا+عکس
واکنش آزمون به جنگ روسیه و اوکراین

انتهای پیام/