آزمون: برای من فرقی ندارد که کدام گل انتخاب شود من به طارمی رای دادم

کنعانی‌زادگان را من از بچگی می‌شناسم و می‌دانم که این صحبت‌ها هیچ واقعیتی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سردار آزمون بازیکن تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ گفت: این حرف‌ها مزخرف است؛ کنعانی‌زادگان را من از بچگی می‌شناسم و می‌دانم که این صحبت‌ها هیچ واقعیتی ندارد. هر چیزی شود و در هر شرایطی، من پشت رفیق‌هایم هستم و پشت‌شان را خالی نمی‌کنم. اگر بخواهم بین دو چیز قرار بگیرم، قطعا طرف دوستان خودم خواهم بود آن‌هم کسی که از بچگی من را می‌شناسد. قطعا گل طارمی زیباترین گل دنیا بوده است، برای من فرقی ندارد که کدام گل انتخاب شود اما برای من زیباترین گل، گل طارمی است؛ درباره دعوت او به تیم ملی هم باید بگویم که این اتفاق رخ داده و مهدی طارمی در اردوی جدید خواهد بود و دوباره دورهم جمع خواهیم شد. نمی‌دانم چطور می‌شود به مهدی طارمی رأی داد اما من هنوز به آن درجه نرسیدم که بخواهم به طارمی رأی بدهم.

وی افزود: امیدوارم که سپاهان در آینده تیم بسیار خوب‌تری شود. در سپاهان به من بازی نمی‌رسید و نمی‌دانم باید تعریف کنم یا نه. من فقط 2 بار در فهرست 18 نفره بودم ولی می‌دانم که من خیلی در آنجا سختی کشیدم و اگر دوباره برگردم اصلا سمت آن تیم نمی‌روم.

آزمون گفت: من تراکتور نبودم اما اولین چیزی که من خیلی از این تیم دوست داشتم به واسطه هوادارانش بود؛ سبک تشویق کردن‌شان و خیلی من را به سمت تراکتور برد. الان فکر کنم تراکتور اوضاعش خوب نیست اما امیدوارم دوباره تراکتور خیلی سریع به دوران اوجش بازگردد.

بیشتر بخوانید:
تحلیل ایجنت روس از آینده آزمون و از ریسک نیمکت نشینی ستاره ایرانی
تمجید اکانت رسمی لیگ قهرمانان اروپا از آزمون
تلاش نیوکاسل برای جذب آزمون جدی شد+عکس

انتهای پیام /