آزمون یک فرصت طلایی دیگر را در بوندسلیگا از دست داد

SMDRSport با انتقاد از سردار آزمون به از دست رفتن ۲ فرصت طلایی این مهاجم ایرانی اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، در چارچوب هفته بیست و هشتم بوندسلیگای آلمان دیشب ۲ تیم بایرلورکورن و هرتابرلین به مصاف یکدیگر رفتنند و در نهایت بایرلورکورن با برتری ۲- یک پیروز این رقابت شد.

بعد از این مسابقه سایت «SMDRSport» امروز در گزارشی به عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورکوزن مقابل هرتابرلین پرداخت و نوشت: سردار آزمون لژیونر ایرانی بایرلورکوزن در بازی مقابل هرتابرلین ۲۵ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. او در این مسابقه فرصت طلایی داشت تا برای بایرلورکوزن گلزنی کند، اما نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و در نهایت به نتیجه نرسید.

بایرلورکوزن در رقابت هفته بیست و ششم بوندسلیگا نیز سردار را به میدان فرستاده بود. این بازی خانگی بایرلورکوزن برابر کلن بود با برتری یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید اما پیروزی همراه تیم تنها چیزی نبودکه مهاجم ایرانی لورکوزن از دست داد.

او که از دقیقه ۶۴ برای تیمش  به میدان رفه بود   ۲ بار فرصت داشت تا تیمش را از شکست نجات دهد، اما هر دو شانسش را از دست داد.

سایت بوندسلیگا نیوز، در گزارش خود از این بازی نوشت: سردار آزمون، ۱۰ دقیقه بعد از ورود به میدان فرصت درخشان گلزنی از فاصله نزدیک ر سوزاند.

رویترز نیز نوشت: بایرلورکوزن می‌توانست در اواخر بازی به تساوی بدست یابد، اما اشتباه و ضربه بد سردار آزمون ۲ موقعیت این تیم را سوزاند.

سایت‌های مارکا، اسکای اسپورت اتریش و سایت‌های fussball-nachrichten  و neunzigplus آلمان هم در گزارش‌های خود از این بازی به دو فرصت از دست رفته سردار آزمون در دقایق ۷۴ و ۷۹ اشاره کردند.

بیشتر بخوانید:

آمار ضعیف آزمون در اروپا
تمرین تیم ملی فوتبال; خوش و بش گرم آزمون و اسکوچیچ
استیلی: آزمون خسته بود اردو را ترک کرد

انتهای پیام/