آسیایی هانگژو| دمیر: حریفانمان در مرحله بعد سخت‌ترند

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: کیفیت تیم‌ها در مرحله بعد متفاوت است و برخی تیم‌ها بازیکن خارجی دارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل قزاقستان، عنوان کرد: بازی در نیمه اول راحت نبود و آن‌ها چند پرتاب سه‌امتیازی خوب داشتند اما در نیمه دوم ما سعی کردیم به بازی برگردیم و سریع‌تر بازی کردیم. همه تیم بهتر و خوب بازی کردند.

وی ادامه داد: حالا ما راند اول را به عنوان صدرنشین گروه به اتمام رساندیم و منتظر حریف بعدی خود برای بازی پلی‌آف هستیم و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تیم های مرحله بعد تیم های سخت‌تری هستند و بین کیفیت آن‌ها تفاوت‌های زیادی با تیم های این مرحله است. برخی تیم‌ها در این مرحله هستند که به طور مثال سه بازیکن خارجی دارند. مهم است با چه حریفی روبه‌رو شویم و باید منتظر باشیم ببینیم که با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. باید خودمان را آماده کنیم.

*میرزایی: هنوز اتفاقی نیفتاده است

میثم میرزایی، سنتر‌ تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست قزاقستان و صعود به مرحله بعد اظهار داشت: اول‌ از همه به بچه های تیم و کادرفنی خسته نباشید می گویم که این بازی خیلی زحمت کشیدند. خدا را شکر بازی خوبی بود. قزاقستان با سرعت زیادی باز‌ی میکرد، اما رفته رفته توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: خوشحالم که بردیم‌ و به عنوان صدرنشین صعود کردیم، اما هنوز اتفاقی نیفتاده و از اینجا به گل کار ماست. منتظریم تا حریف بعدی مان از بین‌ اردن و فیلیپین مشخص شود. امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را هم ببریم و به جمع ۴ تیم صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در‌خصوص‌ شانس ایران‌‌ برای کسب مدال در هانگژو گفت: تیم ما خیلی جوان است و با یک نسل جدید وارد مسابقات شدیم. بازی به بازی‌ پیش‌ می رویم.  باور‌ کنید نسبت به دوره قبل سطح مسابقات خیلی بالاتر است. اکثر تیم ها با اینکه بازی های آسیایی است، بازیکن خارجی‌ آوردند. ما از این قانون خبر نداشتیم و در گذشته به این شکل نبود. البته نمیخواهم بهانه بیاورم و‌ ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب‌ کنیم.

پایان پیام/