آسیایی هانگژو/واکنش رییس فدراسیون قایقرانی به نقره جاور و چهارمی ملایی

رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص کسب مدال نقره توسط تیم سبک وزن رویینگ زنان و چهارمی تیم‌های سبک وزن زنان و سنگین وزن رویینگ مردان، توضیح داد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امروز مهسا جاور و زینب نوروزی در رویینگ دو نفره سنگین وزن زنان مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کردند اما نازنین ملایی و کیمیا زارعی در رویینگ دونفره سبک وزن و همچنین امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در رویینگ دو نفره سنگین وزن موفق به کسب مدال نشدند.

علیرضا سهرابیان پس از کسب مدال نقره رویینگ زنان در هانگژو، اظهار داشت: به جامعه ورزش، علاقه‌مندان قایقرانی و علاقه‌مندان‌ واقعی این‌ ورزش تبریک می‌گویم.

وی افزود: خوشحالم اولین مدال کاروان ایران به دست آمد. دختران ما توانستند مدال نقره را صید کنند. امیدوارم بقیه مدال ها هم اینگونه ادامه‌دار باشد و خوشرنگ تر شود چرا که بچه های ما زحمات زیادی کشیدند و اینجا مزد زحماتشان را می‌گیرند.

رییس فدراسیون قایقرانی در پایان در خصوص نتایج دو تیم دیگر ایران که به مقام چهارم رسیدند، گفت: در اولین مسابقه که سبک وزن زنان بود، من از ناراحتی ورزشکارانم ناراحت بودم چون دوست ندارم کسی ناراحتی بچه‌های ما را ببیند. غرورمان آنقدر زیاد است که نگذاریم ورزشکاران ناراحت شوند و تنها بمانند و در سختی ها کنار آنها هستیم. امیدوارم بتوانیم در رشته های دیگر هم مدال کسب کنیم.
وی افزود: ان‌شاءالله سایر رشته‌ها هم بتوانند مدال‌های خوشرنگی‌ کسب‌ کنند تا کاروان ایران بتواند به رتبه‌های بالاتری‌ دست یابد.

انتهای پیام