آغاز استعدادیابی برای تیم‌های زیر 17 و 19 سال ساحلی

برنامه شناسائی و کشف استعدادهای والیبال ساحلی برای حضور در تیم‌های ملی زیر 17 و 19 سال آغاز شد.

ببه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کمیته والیبال ساحلی برنامه‌های خود را برای حضور شایسته نمایندگان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا در سال 2022 از تیرماه سال جاری با معرفی سرمربی و مربی تیم‌های زیر 17 و 19 سال آغاز کرده است.

بر این اساس، حامد نژداغی را به عنوان سرمربی و بهروز مصطفی‌نژاد به عنوان مربی تیم‌های زیر 19 سال ساحلی و امیرحسین اسماعیل‌زاده به عنوان سرمربی و سیدمهدی عطائی اردستانی به عنوان مربی تیم‌های ملی زیر 17 سال ساحلی کشورمان انتخاب شدند.

برنامه شناسائی استعداد‌ها نیز از روز پنج‌شنبه 18 شهریورماه آغاز می‌شود و کادر فنی این تیم‌ها در مرحله نخست راهی استان‌های هرمزگان و مازندارن خواهند شد تا در هماهنگی با هیات‌های استانی، از استعدادهای این استان‌ها تست‌های گرفته شود و بهترین‌ها به اردوی نهایی انتخابی تیم‌های ملی زیر 17 و 19 ساحلی که با حضور حدود 40 بازیکن در هر رده سنی برگزار خواهد شد، دعوت شوند.

مرحله نخست استعدادیابی تیم‌های زیر 19 سال ساحلی در استان مازندران در شهر محمودآباد و برای تیم‌های زیر 17 سال در استان هرمزگان در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

برنامه استعدادیابی و شناسائی بازیکنان مستعد والیبال ساحلی در استان‌هایی که در والیبال ساحلی فعالیت دارند، با حضور کادر فنی تیم‌ها پیگیری خواهد شد و در صورتی که شرایط کرونایی کشور اجازه دهد، استان‌های همجوار نیز می‌توانند نفرات مستعد خود را معرفی کنند. در پایان نیز برای افراد جا مانده در تهران یک اردوی انتخابی استعدادها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
پخش زنده بازی تیم های والیبال اسپانیا و روسیه امروز سه شنبه ۱۶ شهریور
اسامی تیم ملی والیبال برای آسیایی اعلام شد

انتهای پیام /