آغاز رقابت فرنگی‎‌کاران ایران برای عضویت در تیم آسیایی

فردا (جمعه) ۴ فرنگی‌کار ایران برای در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب روی تشک خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی لحظه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از صبح فردا (جمعه) در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم شروع خواهد شد. تیم کشورمان با 18 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کرده که قرار است از بین آنها تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی و امین کاویانی‌نژاد و در 87 کیلوگرم و در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده و  حمیدرضا بادکان دو نماینده‌ کشتی فرنگی ایران در روز اول هستند که به مصاف حریفان خواهند رفت.

در وزن 77 کیلوگرم 33 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها وزن‌کشی کرده‌اند که امین کاویانی‌نژاد در دور نخست به مصاف سانان سلیمان‌اف از آذربایجان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل الکساندرین گوتا از مولداوی کشتی خواهد گرفت. محمدعلی گرایی هم در دور اول استراحت می‌کند و بعد از آن با خوآن آک از نروژ کشتی می‌گیرد.

در وزن 87 کیلوگرم  هم 33 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها حضور دارند که حمیدرضا بادکان پس از استراحت، به مصاف ساکابه از ژاپن می‌رود. ناصر علیزاده هم بعد از یک دور استراحت، با مایمایتی کایسایر از چین کشتی خواهد گرفت.

روز شنبه نیز این رقابت‌ها در دو وزن  63 کیلو (ایمان محمدی و عارف محمدی) و 67 کیلو (دانیال سهرابی و رضا عباسی) دنبال می‌شود و روز یکشنبه (16 بهمن) که روز شلوغ این رقابت‌هاست، مسابقات در اوزان 55 کیلو (پویا دادمرز و مهدی جواهری)،  60 کیلو (مهدی محسن‌نژاد، امیررضا ده‌بزرگی)، 72  کیلو (امیر عبدی و سجاد ایمن‌طلب)، 82 کیلو (پژمان پشتام و  علیرضا مهمدی)، و همچنین وزن 97 کیلو که در این وزن ایران نماینده‌ای ندارد و  130 کیلو (علی‌اکبر یوسفی و امیر قاسمی‌منجزی) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/