آقازاده ای که انصاری فرد را به ناتینگهام برد

چه کسی کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی را از لیگ یونان به رقابتهای دسته اول انگلیس برد؟

کریم انصاری فرد سال گذشته با زدن 18 گل برای تیم المپیاکوس فصل موفقی را پشت سر گذاشت و در انتها نیز با تیم ملی در جام جهانی 2018 شرکت کرد.
انصاری فرد همچنین تنها بازیکن ایرانی بود که در روسیه موفق به گلزنی شد (از روی نقطه پنالتی در لحظات پایانی بازی با پرتغال) و عملکرد قابل قبولی داشت.
اما در حالی که شایعات در مورد مقصد بعدی انصاری فرد زیاد بود، دیروز خبر انتقال رسمی این مهاجم 28 ساله به تیم ناتینگهام فارست انگلیس منتشر شد.

اِوانجلوس ماریناکیس مالک باشگاه های المپیاکوس وناتینگهام فارست و یکی از سرشناسترین چهره ها در صنعت حمل و نقل دریایی است

عامل اصلی این انتقال کسی نیست جز «اوانجلوس ماریناکیس» میلیونر یونانی و مالک هر دو باشگاه المپیاکوس و ناتینگهام
.
شغل اصلی ماریناکیس که فرزند یکی از نمایندگان مجلس یونان بوده است، کشتیرانی است. او به واسطه ی اعتبار پدرش وارد این حرفه شد و شرکت حمل و نقل دریایی کوچک پدرش را آنقدر توسعه بخشید که حالا حدود یک دهه است نامش در جمع یکصد نفر برترصنعت  و کشتیرانی دنیا شناخته شده است.  و امپراطوری اقتصادی اش با بیش از پنج شرکت و دو باشگاه بیش از 650 میلیون دلار ثروت برایش به همراه آورده است.
ماریناکیس در سال گذشته هفتاد و هفتمین مرد بانفوذ صنایع کشتیرانی دنیا معرفی شد.
او تابستان امسال در معامله با مالکان پیشین ناتینگهام فارست،این باشگاه انگلیسی را صاحب شد و هواداران امیدوارند با حضور میلیونر یونانی، تیمشان دوباره به روزهای خوش گذشته باز گردد.
ناتینگهام در سالهای 1979 و 1980 دوبار قهرمان باشگاههای اروپا شد و آخرین بار که آنها در لیگ برتر انگلیس دیده شدند، به فصل1999-1998 باز می گردد و پس از آن این تیم همواره در مسابقات دسته یک حضور داشته است.

 

اگر چه سایت ترانسفرمارکت قیمت کنونی کریم انصاری فرد را 4 میلیون یورو محاسبه کرده ، اما هنوز خبری در مورد مبلغ توافق مهاجم ملی پوش ایرانی و باشگاه انگلیسی منتشر نشده است.