آقاپور: حمایت هواداران و تجربه بازیکنان‌مان عامل پیروزی بود

سرعتی‌زن تیم والیبال شهرداری گنبد حمایت هواداران و تجربه بازیکنان را عامل پیروزی تیمش دانست.

 

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

موعود آقاپور، سرعتی‌زن تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار سختی را شاهد بودیم. سایپا هم تیم بسیار جوانی است که در ست‌های اول و دوم ما را تحت فشار گذاشت، اما تجربه بازیکنان‌مان سبب شد به بازی برگردیم و در نهایت به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: این پیروزی شیرین را به هواداران خونگرم‌مان که در شرایط سخت حامی تیم ما بودند تقدیم می‌کنم. امیدواریم همیشه بتوانیم دل والیبال‌دوستان گنبدی را شاد کنیم و به حمایت‌های عاشقان والیبال در بازی‌های باقیمانده نیاز داریم.

آقاپور درخصوص بازی خوبش گفت: در این پیروزی تمام بازیکنان سهمیه بودند و من هم تنها وظیفه خودم را انجام دادم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.