آقای سرمربی اجازه جدایی به مهاجم سرخ ها را نداد

با وجود شایعات اخیر درباره جدایی فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول، و احتمال انتقال او به یوونتوس، یورگن کلوپ، این شایعات را رد کرد و گفت اجازه نخواهد داد ستاره برزیلی آنفیلد را ترک کند. کلوپ از فیرمینو به‌عنوان قلب و روح لیورپول یاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این در حالی است که در روزهای اخیر یوونتوس با نمایندگان فیرمینو صحبت کرده بود. بیانکونری قصد دارد ستاره برزیلی را به‌عنوان جانشین پائولو دیبالا به تورین منتقل کند.

فیرمینو از زمان پیوستن دیوگو ژوتا و لوئیس دیاز به لیورپول، به اندازه گذشته در ترکیب اصلی یورگن کلوپ به میدان فرستاده نشد. گفته می‌شود او امسال تابستان با اضافه شدن یک مهاجم دیگر، داروین نونیز، بیش از پیش نگران جایگاه خود در فصل آینده است.

اما به نظر می‌رسد جدایی سادیو مانه و پیوستن او به بایرن مونیخ، یورگن کلوپ را به این نتیجه رسانده که نباید اجازه جدا شدن مهاجم برزیلی تیمش را صادر کند. قرارداد فیرمینو با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد.

لیورپول در ماه‌های اخیر تلاش‌هایی برای تمدید قرارداد فیرمینو کرده بود ولی مذاکرات دو طرف تا این لحظه به نتیجه نرسیده و یکی از دلایل شایعات درباره جدایی او همین بوده است.

یورگن کلوپ امروز به‌عنوان حامی سرسخت فیرمینو به میدان آمد و در واکنش به شایعات جدایی او گفت:” بابی برای ما حیاتی است. او قلب و روح تیم ما است. همه چیز خوب به نظر می‌رسد و از فیرمینو کاملا راضی هستم. من به کیفیت بابی هیچ شکی ندارم. او برای تیم ما لازم و ضروری است”.

انتهای پیام/