آقا یحیی علیه کی‌روش مصاحبه نکن و امیدوار باش!

یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تا پایان هفته ششم دانیال اسماعیلی فر بوده که از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شاید با نمایش دیدنی دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب تیم پرسپولیس، کمتر کسی فکرش را می‌کرد او حتی در لیست اولیه قرار نگیرد و جای خود را به رامین رضاییان، صالح حردانی و مهدی شیری بدهد ولی این اتفاق رخ داد تا بهترین پاسور پرسپولیس هم از فهرست تیم ملی خارج شود.

دانیال اگرچه با ترکیب کنونی تیم ملی شانس چندانی برای دعوت ندارد اما در فصل جاری جزو بهترین مدافع کناری‌های لیگ برتر بوده و توانسته توانایی خود را کاملا اثبات کند. عدم دعوت به اردوی تیم ملی ذهن دانیال اسماعیلی‌فر را به هم ریخت و این مدافع راست انرژیک با یک روز تأخیر به تمرینات مجدد پرسپولیس برگشت. او با یحیی گل محمدی هماهنگ کرد و سرمربی پرسپولیس هم یک روز بیشتر به مدافعی استراحت داد که به خاطر بالا بردن شانس دعوت خودش به تیم ملی، پیراهن قرمز را انتخاب کرده بود. با این وجود دانیال اسماعیلی‌فر ترجیح داد صحبتی در خصوص خط خوردن از تیم ملی انجام ندهد در حالی که خیلی عصبانی بود.

با دعوت از رامین رضاییان و استفاده از صادق محرمی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی دوستانه با اروگوئه شاید بهترین فرصت برای مدافع راست کنونی پرسپولیس فراهم شده بود تا علیه سرمربی پرتغالی مصاحبه کند ولی یکی از بزرگان این تیم توصیه مهمی به او کرد: «هرگز علیه کارلوس کی روش مصاحبه نکن! محمدرضا خلعتبری پس از مصاحبه علیه کی روش دیگر هرگز رنگ پیراهن تیم ملی را ندید. شجاع خلیل زاده هم چند سال در اوج تیم ملی را از دست داد و بهتر است با این مربی سرشاخ نشوی حتی اگر شانس بسیار اندکی برای دعوت داشته باشی، تلاش کن و ناامید نشو!»

پارادوکس جالب این است که رامین رضاییان وقتی دید یحیی گل محمدی نظری روی او ندارد راهی تیم سپاهان اصفهان شد تا شانس خودش برای دعوت به تیم ملی ایران را افزایش دهد.

دانیال اسماعیلی‌فر نیز همان طور که اشاره شد به پرسپولیس پیوست تا مسافر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود. جالب آن که ۹۹ درصد فوتبالدوستان و حتی کارشناسان شانسی برای دعوت رامین رضاییان به تیم ملی متصور نبودند در حالی که فکر می‌کردند دانیال اسماعیلی‌فر با درخشش در تیم پرسپولیس بالاخره نظر دراگان اسکوچیچ را تغییر خواهد داد اما با بازگشت کارلوس کی روش عکس همه این تصورات اتفاق افتاد!

انتهای پیام /