آلونسو پس از تحقیر کردن بایرن: باید آرامش خود را حفظ کنیم

سرمربی لورکوزن می‌گوید هنوز راه زیادی تا قهرمانی در بوندسلیگا باقی مانده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از دیلی استار،  مهم‌ترین بازی هفته بیست‌ویکم بوندسلیگا در بای‌آره‌نا برگزار شد که طی آن لورکوزن  با ارائه نمایشی درخشان و برتر با ۳ گل بایرن مونیخ را شکست داد. گل های یوسیپ استانیسیچ، آلخاندرو گریمالدو و جرمی فریمپونگ سه امتیاز را برای آلونسو به ارمغان آوردند.

با این نتیجه لورکوزن با ۵۵ امتیاز صدرنشین ماند و توخل و شاگردانش با ۵ امتیاز اختلاف در جایگاه دوم ایستادند.

بایرن مونیخ که به دنبال دوازدهمین قهرمانی متوالی در لیگ است،  بسیار بد ظاهر شد و در ۹۰ دقیقه تنها یک شوت به سمت دروازه حریف داشت.

آلونسو گفت: عملکرد بسیار منظمی از تیمم را شاهد بودید. بردن بایرن کار آسانی نبود. برابر بایرن خیلی توپ را در اختیار نداشتیم اما می‌خواستیم حتی بدون توپ هم مسلط باشیم. برد بسیار مهمی بود اما فقط سه امتیاز داشت. ما باید به راه خود ادامه دهیم. هنوز فوریه است و ما باید آرامش خود را حفظ کنیم.

باواریایی ها در طول نود دقیقه راهی برای زدن گل به لورکوزن پیدا نکردند و حتی هری کین بهترین گلزن لیگ هم نتوانست تاثیری بگذارد.

توماس توخل، سرمربی بایرن که تیمش باید به زودی آماده دیدار با لاتزیو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود گفت:  ما خوب شروع کردیم اما بعد اشتباهاتمان شروع شد. ما نتوانستیم هیچ موقعیتی روی دروازه لورکوزن ایجاد کنیم، حتی در اواخر بازی که پنج یا شش بازیکن هجومی در زمین داشتیم. من توضیحی برای اینکه چرا هری کین را بیشتر درگیر بازی نکردیم، ندارم.

انتهای پیام/