آلگری: باید کار رم را در نیمه اول تمام می‌کردیم

ماسیمیانو آلگری معتقد است که یوونتوس یا باید بازی با رم را زودتر با زدن گل دوم تمام می‌کرد یا راهی برای حفظ توپ و کاهش سرعت حریف پیدا می‌کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس بعد از توقف برابر رم در خانه گفت: دو بازی است که برنده نمی شویم ولی مهم نیست چون فصل طولانی است. ما حتی در پایان نزدیک بود این دیدار را ببازیم. یووه در سطح فنی خوب بازی کرد اما ما همچنان باید پیشرفت کنیم. رم در نیمه دوم در سمت راست خود دفاعی‌تر بود و بهتر عمل کرد. من از کاری که بچه ها انجام دادند خوشحالم، بازی خوبی بود، رم تیم بزرگی است و ژوزه همیشه در نیمه های دوم تیمش بهتر می شود.

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: مورینیو همیشه در نحوه بازی‌خوانی بسیار باهوش و تیزبین است. ما باید گل دوم را در نیمه اول به ثمر می رساندیم و بازی را تمام می کردیم ولی متاسفانه این فرصت را در اختیار حریف گذاشتیم که بازی را به تساوی بکشاند. باید سرعت بازی را کم می کردیم، این چیزی است که باید یاد بگیریم چون شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک تیم ۹۰ دقیقه تسلط داشته باشد.

فابیو میرتی شروعی غافلگیرکننده داشت؛ این بازیکن ۱۹ ساله عملکرد بسیار خوبی در خط میانی یوونتوس داشت اما آلگری می گوید نباید روی این بازیکن تمرکز کرد و فشار آورد.

سرمربی یووه در پایان گفت: اول از همه ما باید فدریکو کیزا، پل پوگبا و آنخل دی ماریا را به تیم بازگردانیم زیرا همه آنها تکنیک و سرعت خوبی دارند. وجود این بازیکنان روی نیمکت تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:

آلگری: باید عصبانیت خود را برای فصل بعد حفظ کنیم
آلگری اخراج نمی شود
آلگری رکورد منفی پیرلو را به نام خود ثبت کرد

انتهای پیام/