آلگری: شکست برابر منچستر تیم ما را بهتر کرده است

سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر میلان تاکید کرد که شکست برابر منچستریونایتد باعث شده تا تیم او بهتر و هماهنگ تر شود.

به‌ گزارش ‌شبکه لحظه،  یوونتوس به روند خوب خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه داد. بیانکونری‌ها توانستند در دیدار حساس هفته دوازدهم که در سن سیرو برگزار شد با دو گل میلان را شکست دهند.

آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی، گفت‌: بعد از شکست برابر منچستریونایتد به خود آمدیم و خوشبختانه در این دیدار با تمرکز بالایی وارد زمین بازی شدیم و همین باعث شد تا به پیروزی برسیم. در سن سیرو بازی کردن آسان نیست. خوشبختانه شزنی بسیار آماده نشان داد و توانست ضربه پنالتی ایگواین را مهار کند. اینتر تن به شکست داد تا ما و ناپولی که در فصل جاری غیر عادی نشان داده همچنان در کورس باشیم.

او در ادامه به نیمکت نشینی بونوچی اشاره کرد و گفت‌: بونوچی در این دیدار نیمکت نشین بود، چرا که او به استراحت نیاز دارد. بونوچی حتی روی نیمکت هم مورد دشنام هواداران میلان قرار گرفت. به همین خاطر نیمکت نشینی او بهتر بود. شکست برابر منچستریونایتد باعث شده که ما بهتر از قبل ظاهر شویم. بهتر است که تعداد پاسکاری‌های ما افزایش پیدا کند، چرا که این باعث می‌شود تا حریف زیر فشار بیشتری باشد. هر کسی که بعد از دیدار برابر منچستریونایتد با من صحبت کرد تاکید داشت که ما بهتر بازی کردیم اما  باید بگویم که بازی بهتر اگر پیروزی به دنبال نداشته باشد اهمیتی ندارد.

آلگری در پایان گفت‌: با دو گل به پیروزی رسیدیم و فرصت‌های زیادی را هم خلق کردیم. در ابتدای فصل پاس‌های کوتاه می‌دادیم اما در حال‌ حاضر می‌خواهیم  از توانایی مانژوکیچ و کریستیانو رونالدو در زدن ضربات بلند استفاده کنیم.

منبع:خبرگزاری ایسنا