آمادگی عبدالکریم حسن بمب پرسپولیس برای دربی

عبدالکریم حسن مدافع قطری که به پرسپولیس پیوسته در بازی امروز به صورت فیکس در ترکیب سرخپوشان قرار خواهد گرفت تا خودش را برای دربی آماده کند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ یکی از بازیکنان باکیفیتی که پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی به لیست تیمش اضافه کرد، عبدالکریم حسن بود. بازیکنی که در بازی با ذوب‌آهن برای دقایقی به میدان آمد اما نشان داد هنوز در فرم ایده‌آل خود نیست. درمورد این بازیکن یکی از مربیان پرسپولیس اعتقاد داشت که او به‌خاطر اینکه مدتی را به میدان نرفته از شرایط مسابقه به دور است و در کورس‌ها کمی جا می‌ماند از این لحاظ باید بیشتر تمرین و بازی کند تا به شرایط ایده‌آلش برگردد.

با توجه به اینکه علی نعمتی به دلیل مصدومیت شدیدی که در بازی با ذوب‌آهن داشت در شرایط ایده‌آل نیست، امروز بهترین فرصت برای عبدالکریم است که در ترکیب قرار گرفته و برای بازی با فولاد آماده شود. مهم‌تر از آن پرسپولیس دربی را هم پیش‌رو دارد و قاعدتا عبدالکریم فقط با بازی کردن بیشتر است که به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد. ناگفته نماند که اوسمار از عملکرد نعمتی هم رضایت کامل دارد و چه بسا تصمیم بگیرد او در بازی امروز به‌عنوان مدافع میانی به جای گولسیانی مصدوم به میدان برود. پرسپولیس در این پست فرشاد فرجی را هم در اختیار دارد که در بازی‌های آخر نیم‌فصل اول عملکرد خوبی در ترکیب ثابت تیمش داشت.

انتهای پیام/