آمار ضعیف استقلال مقابل حریف عراقی؛ استقلال به دنبال شکستن طلسم الشرطه عراق

بامداد دوشنبه استقلال در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، الشرطه که در لیگ عراق در رده‌ی چهارم جدول قرار دارد و سابقه‌ی 5 قهرمانی لیگ عراق و یک عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد، در 4 تقابل قبلی خود در برابر استقلال شکست ناپذیر بوده‌است. در چهار تقابل این دو تیم در تاریخ الشرطه در برابر استقلال آمار 2 برد، 2 تساوی، 7 گل‌زده و 4 گل خورده را به ثبت رسانده‌است.

در اولین بازی تاریخ این دوتیم، در مسابقه انتخابی جام باشگاه‌های آسیا 1971، تیم الشرطه عراق توانست با نتیجه‌ی 3-2 مقابل استقلال به پیروزی برسد.(هر دو گل استقلال در این مسابقه را مرحوم غلامحسین مظلومی به ثمر رساند) دو تیم سپس در مرحله‌ی نیمه‌نهایی همان دوره از رقابت‌ها در به مصاف هم رفتند که الشرطه توانست با برتری 2-0 مقابل استقلال به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

دو تیم پس از 49 سال و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف یکدیگر رفتند که در هر دو بازی رفت و برگشت به نتیجه‌ی تساوی 1-1 رضایت دادند. دربازی رفت بازیکن الشرطه دروازه‌ی خودی را باز کرد و در بازی برگشت امیرارسلان مطهری تک گل استقلال را به ثمر رساند. آبی پوشان که در بازی اول مرحله‌ی گروهی با قدرت از پس الاهلی عربستان برآمدند، به دنبال برد طلسم‌شکن در برابر الشرطه عراق و حفظ صدرنشینی گروه سوم مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| شجاعیان از بازی با الدحیل در فهرست آبی پوشان
ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱
پخش زنده بازی تیم های الشرطه و استقلال امروز یکشنبه ۲۹ فروردین

انتهای پیام /