آموزش مرحله به مرحله نقاشی با مداد سیاه + فیلم

    اگر مبتدی هستید لازم است برای کشیدن هر یک از اجزا چهره از جمله چشم، بینی، لب و گوش حداقل سه ساعت زمان بگذارید. این کار باعث می شود تا دید شما در نقاشی سیاه قلم تقویت شود. و قطعا شما هم بعد از انجام دادن این تمارین می توانید زمان کشیدن این اجزا را تا ۳۰ دقیقه کاهش دهید.

    به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، وقتی صحبت از طراحی باشد، بسیاری از افراد برای یادگیری علاقه نشان می دهند خصوصا برای نقاشی با مداد سیاه. گاهی اوقات این هنر یک هنر خارق العاده و دست نیافتنی به نظر می رسد که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. اما قبل از اینکه به این پیش داوری برسیم باید از افراد علاقه مند بخواهیم از یک آموزش پایه ای و درست بهره مند شوند. گاهی اوقات همین آموزش های پایه ای می تواند شما را شگفت زده کند به طوری که متوجه می شوید شما نیزدر این هنر استعداد خوبی دارید و شما هم می توانید یک هنرمند باشید. از آن جا که بسیاری افراد زمانی استعداد خود را در طراحی با سیاه قلم باور می کنند که بتوانند یک چهره خوب ترسیم کنند. گرچه طراحی با سیاه قلم می تواند به ترسیم حیوان، اشیاء، گیاه و… بپردازد و بسیار موفق باشد. با این همه ممکن است هنوز دوست داشته باشید بدانید استعدادی در ترسیم چهره با سیاه قلم دارید یا نه! پس برای فهمیدن این موضوع با ما همراه باشید.

    طراحی سیاه قلم به چه چیز گفته می شود؟

    مداد سیاه یا ذغال (مثل مداد معمولی B2 گرافیتی و پودرذغال) ، هر نوع تأثیری روی کاغذ بگذارند سیاه قلم گفته می شود. هنرمندان برای طراحی با سیاه قلم از ابزارهای متنوعی استفاده می کنند اما ما در این مقاله تنها به آموزش سیاه قلم با ابزارهای مداد سیاه HB  –  B2  –  B6 پرداخته ایم.

    شاید امروزه هنرجوهای بسیاری هستند که دوست دارند هنر طراحی با سیاه قلم را بیاموزند و شاید به این خاطر که این کار کمی سخت و تخصصی به نظر می رسد دست به کار نمی شوند. اما باید بدانید که ابزارها و تکنیک های هنر سیاه قلم در طول زمان تا حدی پیشرفت کرده است که این کار را تا حد زیادی راحت نموده است. اگر علاقه خوبی به این هنر دارید و در سطح مبتدی و متوسط هستید با تمرین روزانه حداقل یک الی ۳ ساعته ی مواردی که در این مقاله آمده است می توانید به سطح جذابی از این هنر دست پیدا کنید.

    اگر مبتدی هستید لازم است برای کشیدن هر یک از اجزا چهره از جمله چشم، بینی، لب و گوش حداقل سه ساعت زمان بگذارید. این کار باعث می شود تا دید شما در نقاشی سیاه قلم تقویت شود. و قطعا شما هم بعد از انجام دادن این تمارین می توانید زمان کشیدن این اجزا را تا ۳۰ دقیقه کاهش دهید. با ما همراه باشید تا کشیدن هر یک از اجزا چهره را با هم تمرین کنیم.