آمیان – موناکو با حضور سامان قدوس

سه شنبه عصر دو تیم آمیان و موناکو در لیگ 1 در حالی در ورزشگاه لیکورن شهر آمیان به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم نیازمند کسب 3 امتیاز هستند. آمیان، تیم میزبان، تیم هیجدهم و موناکو تیم نوزدهم جدول هستند و هر دو در آستانه سقوط به دسته دو لیگ فرانسه قرار دارند، اما پیروزی برای هر یک از دو تیم به منزله امید نجات از ورطه کنونی است.

به گزارش شبکه لحظه:

تیم کریستف پلیسیه، سرمربی امیان، با دو باخت متوالی وضعیت خوبی ندارد و در دو بازی مذکور از هر یک از دو حریف خود 3 گل دریافت کرد. به این ترتیب اگر آمیان خواهان کسب 3 امتیاز بازی است باید شیوه  بازی خود را به گونه ای اساسی تغییر دهد. پیروزی با دو گل یا بیشتر این تیم را از سه تیم قعر جدول بیرون می کشد و آنها را بالاتر از تیم دیژون که در حال حاضر هفدهم است قرار می دهد. اما در صورت باخت، به رتبه نوزدهم تنزل خواهد کرد. آمیان از 15 بازی خود 4 برد، 10 باخت و 1 تساوی به دست آورده است و در واقع بیشترین تعداد شکست در جدول متعلق به همین تیم است.

به نظر می رسد آمیان بیرون از ورزشگاه خانگی خود بهتر بازی می کند تا در حضور خیل هواداران خود. پلیسیه از تیمش انتظار دارد که به جای آن که در حضور هواداران شان تحت فشار قرار بگیرند از این حضور پر هیاهو انرژی مثبت دریافت کنند. آمیان  امیدوار است با ارائه یک بازی خوب نظیر آنچه در مقابل تولوز و متز در ماه گذشته به نمایش گذاشت و به ترتیب به پیروزی 1-0 و 2-1 این تیم انجامید وضعیت تیم خود را بهبود ببخشد و برای این منظور روی بازی تاثیرگذار سامان قدوس که سه گل در این فصل زده حساب باز کرده است. موسی کوناته مهاجم سنگالی نیز 3 گل برای این تیم به ثمر رسانده است اما او امروز به دلیل مصدومیت نمی تواند در میدان حضور پیدا کند.  کونتین کورنت و بونگانی زونگو نیز دیگر مصدومان آمیان هستند.

تیری آنری، سرمربی موناکو، تلاش می کند تیمش را در این بازی پیروز میدان کند و برد در این مسابقه کمترین توقع او از شاگردانش است.  مذاکرات آنری با غول های فرانسه در خصوص آینده حرفه ای او این روزها در صدر رسانه های فرانسه است.  شکست در این بازی برای موناکو یک فاجعه تلقی می شود و به روند باخت های پیاپی آنها در مقابل اتلتیکو مادرید و مون پلیه می افزاید.

رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی و کاپیتان موناکو طلایه دار تیم است و امیدوار است در این بازی ششمین گل خود در این رقابت ها را به ثمر برساند. یوری تیلمانس نیز 4 گل در کارنامه دارد.

استفان یووتیچ، پیترو پلگری و جوردی امبولا غایبین موناکو در این بازی هستند و ویلم گیوبلز، آداما ترائوره و رونی لوپز نی به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

مترجم: نسرین صحیحی

منبع : footyaccumulators.com