آنالیز روز | کواچ چگونه از یک شکست سنگین، پیروزی «هفت گله» در لندن ساخت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه. تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته موفق شد از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی تاتنهام در لندن با نتیجه عجیب 7 بر 2 به برتری برسد و با شش امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد.

در این مسابقه تاتنهام فوتبالی تهاجمی را آغاز کرد و در همان دقایق اولیه اگر نویر در درون دروازه نبود این تیم می توانست بایرن را گل باران کند. حملات تاتنهام تمامی نداشت و سرانجام سون کره ای توانست در دقیقه 12 گل اول را برای سفیدپوشان لندن به ثمر برساند. کیمیش اما با یک شوت سرکش در دقیقه 14 کار را به تساوی کشاند اما تیم لندنی که حربه دفاعی علیه بایرن را کشف کرده بود با ارسال توپ پشت مدافعان کناری بایرن، به راحتی موقعیت سازی می کرد.

لواندوفسکی که بهترین سال فوتبالی خود را پشت سر می گذارد در دقیقه 45 حریف را غافلگیر کرد و گل دوم را برای بایرن به ثمر رساند.

با شروع نیمه دوم اما کواچ با علم به ضعف فنی خط دفاعی دست به تغییرات گسترده ای با یک تعویض تهاجمی زد. تیاگو به جای آلابا وارد زمین شد؛ پاوارد از دفاع راست به دفاع چپ رفت و کیمیچ که در خط هافبک خوب بازی می کرد به دفاع راست برگشت. تیاگو هم در کنار تولیسو در خط هافبک دفاعی کارش را پیش برد.

با این تغییرات دیگر تاتنهام نتوانست به راحتی حمله کند و اتفاقا با حضور تیاگو بود که بایرن توانست به راحتی جلو بکشد و 5 بار دیگر دروازه هوگو لوریس را باز کند تا سنگین ترین شکست تاریخ فوتبال باشگاه تاتنهام رقم بخورد.