آنتونی: به بزرگترین باشگاه دنیا آمده‌ام

آنتونی، ستاره ملی‌پوش برزیلی از اینکه بار دیگر زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی خواهد کرد، خوشحال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، با اینکه در روزهای اخیر پیوستن آنتونی وینگر برزیلی، از آژاکس به منچستریونایتد قطعی شده بود اما امروز در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی مراحل اداری این انتقال انجام شد و یونایتد توانست قرارداد مدنظرش را به امضای آنتونی برساند و او را به رسانه‌ها معرفی کند.

قراردادی که آنتونی ساعاتی پیش با منچستریونایتد امضا کرد؛ پنج‌ساله است و شیاطین سرخ از این گزینه برخوردارند که قرارداد او را به‌صورت اتوماتیک یک‌سال دیگر تمدید کنند. مبلغ قرارداد این وینگر برزیلی 100 میلیون یورو اعلام شد.

به این‌ترتیب ستاره 22 ساله برزیلی به دومین خرید گران‌قیمت تاریخ یونایتد تبدیل شد. از قرارداد او 95 میلیون یورو به‌صورت نقدی پرداخت می‌شود و 5 میلیون یورو هم در قالب بندهای متغیر خواهد بود. او پنجمین خرید تابستانی تیم اریک تن‌هاخ است و انتظار می‌رود از بازی روز یک‌شنبه مقابل آرسنال به میدان برود.

آنتونی در مراسم امضای قراردادش به خبرنگاران گفت:” این لحظه فوق‌العاده‌‌ای در زندگی فوتبالی من است چون به یکی از بزرگترین و مشهورترین باشگاه‌های دنیا می‌پیوندم. از همه کسانی که به من باور داشتند متشکرم. بازی کردن زیر نظر اریک تن‌هاخ در آژاکس برای من فرصت ایده‌آلی بود چون سبک بازی او و هنر مربی‌گری‌اش باعث شد به فوتبالیست بهتری تبدیل بشوم. وقتی او از برنامه‌هایش در منچستر برایم گفت واقعا هیجان‌زده شدم و بی‌صبرانه منتظر بازی کردن برای این تیم هستم”.

بیشتر بخوانید:

غیبت آنتونی در تمرین و بازی پیش روی آژاکس
آنتونی با منچستریونایتد به توافق رسید +عکس
آنتونیو بلانکو با قرارداد قرضی راهی کادیز شد

انتهای پیام/